اخبار روزفناوری

Conan Exiles همراهان کاملاً با صدای خود را در به روز رسانی جدید معرفی می کند

Conan Exiles همراهان کاملاً با صدای خود را در به روز رسانی جدید معرفی می کند

Conan Exiles به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که به طور کامل معرفی می‌شود همراهان با صدای آپدیت جدید، Age of Heroes، سومین فصل از آپدیت های گسترده بازی است. در حالی که آنها این به‌روزرسانی را اضافه می‌کنند، تا ماه اکتبر برای بازیکنان در دسترس نخواهد بود.

نیمه اول به‌روزرسانی عظیم در ماه اکتبر ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی نوع جدیدی از همراهان را اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در ماجراجویی‌های خود در این بازی بقای sandbox به خدمت بگیرند و همراهی کنند. این همراهان به طور کامل صداگذاری می‌شوند و سطح بیشتری از غوطه‌ور شدن را به Conan Exiles در به‌روزرسانی عصر قهرمانان اضافه می‌کنند.

دو همراه با صدای کامل وجود دارد که می‌توانید در این به‌روزرسانی یکی از آنها را انتخاب کنید. آنها فریا، جنگجوی اسیر، و لیو فی، جادوگر خیتان هستند. هر دو همراه با داستانی همراه هستند که بازیکنان می توانند در حین سفر به آن بپردازند و درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. به‌علاوه، توانایی‌های همراهان بر اساس اتفاقاتی که در طول سفرشان رخ می‌دهد و تصمیم‌های بازیکن شکل می‌گیرد.

در حالی که بازیکن می‌تواند تنها از بین دو همراه انتخاب کند، برای به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام می‌شود.

علاوه بر اضافه شدن همراهانی که از طریق آپدیت Age of Heroes به Conan Exiles اضافه می شوند، یک تغییر اساسی در فصل یک فصل Age of Heroes در راه است. به‌روزرسانی Living Settlements، هیجان‌ها را به ساکنان زنده و متحرک پایگاه بازیکن تبدیل می‌کند.

این بدان معناست که آنها در حین انجام وظایف اساسی، احساسات و توجه به نیازهای خود، مانند غذا و خواب، پایگاه را دور خواهند زد. با این حال، اگر خانه آنها تهدید شود، آنها نیز برای دفاع از آن تلاش خواهند کرد.

علاوه بر این دو به‌روزرسانی اصلی در فصل اول به‌روزرسانی Conan Exiles Age of Heroes، رفع اشکالات و بهبودهای کیفیت زندگی فراوانی وجود خواهد داشت.

در حالی که فصل Age of Heroes فقط دو به‌روزرسانی اصلی فهرست شده است، تعداد زیادی به‌روزرسانی برنامه‌ریزی شده است، با به‌روزرسانی‌های جزئی بین به‌روزرسانی‌های اصلی. این به‌روزرسانی‌های جزئی، رویدادهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند و بر روی تغییر آن تمرکز می‌کنند تا آن را برای پایه بازیکنان در دسترس‌تر قرار دهند.

یکی از تغییرات اصلی Funcom به Conan Exiles در حال خلاص شدن از Battle Pass است. در عوض، آیتم‌های Battle Pass در سراسر بازی توزیع می‌شوند و فروشگاه بازار همچنان باقی مانده است.

conan exiles d987d985d8b1d8a7d987d8a7d986 daa9d8a7d985d984d8a7d98b d8a8d8a7 d8b5d8afd8a7db8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 d8a8d987 d8b1 66be1d3209abf

در حال حاضر تاریخ قطعی برای آپدیت Age of Heroes وجود ندارد. به غیر از آن، در اکتبر 2024 روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا