اخبار روزفناوری

Forza Horizon 5 به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. هنوز هیچ برنامه فعالی برای Starfield وجود ندارد

Forza Horizon 5 به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. هنوز هیچ برنامه فعالی برای Starfield وجود ندارد

طبق شایعات آنلاین، Forza Horizon 5 کنسول قبلی انحصاری ایکس باکس مایکروسافت خواهد بود که بر روی پلی استیشن 5 عرضه می شود.

همانطور که توسط eXtas قابل اعتماد نشان داده شده است، آخرین نسخه از این سری به زودی و طی چند ماه آینده برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. زمان اعلام این خبر مشخص نیست، اما فاش کننده شکی ندارد که این بازی برای کنسول نسل فعلی سونی عرضه می شود.

علاوه بر افشای پورت Forza Horizon 5 PS5، eXstas1s همچنین در مورد پورت مورد انتظار Starfield اظهار نظر کرد و گفت که هنوز هیچ برنامه فعالی برای آن وجود ندارد. با توجه به اینکه RPG Bethesda حتی یک سال پیش هم راه اندازی نشد، این چندان تعجب آور نیست.

ممکن است Forza Horizon 5 همان ایکس باکس انحصاری پلی استیشن 5 نباشد که دارندگان پلی استیشن 5 بیشتر منتظر آن بوده اند، اما هنوز هم این خبر عالی است که بازیکنان بیشتری می توانند از بازی مسابقه ای عالی Playground Games لذت ببرند. می‌توانید با بررسی بررسی

کریس درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

forza horizon 5 d8a8d987 d8b2d988d8afdb8c d8a8d8b1d8a7db8c d9bed984db8c d8a7d8b3d8aadb8cd8b4d986 5 d8b9d8b1d8b6d987 d985db8c d8b4d988d8af 66bdf54feaebb

فورزا هورایزن 5 یکی دیگر از گام‌های رو به جلو برای این سری و مسلماً بهترین بازی مسابقه‌ای است که تاکنون ساخته شده است. با ارائه انبوهی از محتوا در سراسر نمایشی فوق‌العاده از مکزیک، زمین‌ها و مناظر متنوع آن، چیزهای زیادی برای کاوش و مسابقه وجود دارد. فهرست عظیمی از ماشین‌ها همه این‌ها را انجام می‌دهند، که هر کدام احساس متفاوتی با بقیه دارند، با گزینه‌های مختلف ارتقا و تنظیم تقریباً مشابه با عناوین شبیه‌سازی. در حالی که چند نکته کوچک اینجا و آنجا وجود دارد، آنها تقریبا آنقدر کوچک هستند که به سختی قابل ذکر هستند. در مجموع، غیرممکن است که این را به کسی توصیه نکنیم، صرف نظر از اینکه طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای هستند یا نه، زیرا این خیلی خوب است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا