اخبار روزفناوری

Apple Intelligence ویژگی ای را برای اپل واچ به ارمغان می آورد که نمایشگر کوچکتر را جبران می کند

Apple Intelligence ویژگی ای را برای اپل واچ به ارمغان می آورد که نمایشگر کوچکتر را جبران می کند

Apple Intelligence جدیدترین محصول اضافه شده این شرکت به خط خدمات خود برای آیفون و دستگاه های دیگر است و تاکنون این پلتفرم در جنبه های مختلف مورد تحسین قرار گرفته است. عملاً یکی از نقاط اصلی فروش این سرویس است زیرا زمینی برای کار کردن دارد، مانند iPhone، Mac و iPad. با این حال، این شرکت اطمینان حاصل می کند که Apple Watch در این رده عقب نماند و Apple Intelligence را در عناصر مختلف watchOS قرار داده است.

اپل واچ در اواخر سال جاری ویژگی خلاصه نوتیفیکیشن جدیدی را به دست خواهد آورد که توسط Apple Intelligence ارائه شده است

Apple Intelligence دارای ویژگی خلاصه‌سازی است که در iPhone، iPad، Mac و تا حدودی Apple Watch موجود است. ممکن است در مورد موارد استفاده از این ویژگی در یک پوشیدنی یا نحوه استفاده صاحب اپل واچ از آن تعجب کنید زیرا صفحه نمایش اپل واچ کوچکتر از سایر دستگاه ها است. خب، اپل خلاصه‌های نوتیفیکیشن‌هایی را معرفی کرده است که توسط Apple Intelligence پشتیبانی می‌شوند، و این در Apple Watch بیش از هر محصول دیگری منطقی است.

Apple Watch صفحه نمایش کوچکی دارد و خواندن متن یا سایر محتواها آزاردهنده است. هنگامی که پیامی را در اپل واچ خود دریافت می کنید، نیمی از متن به دلیل ریز بودن صفحه نمایش ظاهر نمی شود. این بدان معنی است که کاربران نمی توانند کل پیامی را که برای آنها ارسال می شود ببینند. اینجاست که خلاصه‌های اعلان‌ها وارد عمل می‌شوند، زیرا Apple Intelligence پیام و متن آن را می‌خواند و درک می‌کند و یک نمای کلی ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به سرعت درک کنند.

اگر پیام کوتاه باشد، اعلان‌ها پیام کامل را نشان می‌دهند، اما اگر حاوی حروف بیشتر از آن چیزی باشد که نمایشگر می‌تواند نشان دهد، Apple Intelligence وارد می‌شود و از ابزارهای هوش مصنوعی برای کوتاه کردن آن در حالی که مرتبط ترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تغییر در iOS 18.1 beta ایجاد شد و برای همه مکالمات نیز کار می کند. این بدان معنی است که ابزارهای هوش مصنوعی می توانند پیام ها و زمینه پشت آنها را بخوانند و درک کنند تا بهترین خلاصه ممکن از محتوا را ارائه دهند.

apple intelligence d988db8cda98daafdb8c d8a7db8c d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8a7d9bed984 d988d8a7da86 d8a8d987 d8a7d8b1d985d8bad8a7d986 d985 66bdf530b39e6

این ویژگی برای اپل واچ عالی است زیرا مزایای واقعی را در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد و آنها مجبور نیستند برای خواندن کامل آیفون خود را در دست بگیرند. پیام در اکثر سناریوها توجه داشته باشید که همان نوتیفیکیشن های هوشمند در آیفون نیز موجود است. شما باید Apple Intelligence را برای اپل واچ خود روشن کنید تا این ویژگی های هوش مصنوعی را از آیفون خود دریافت کنید. آیا قصد دارید از Apple Intelligence در آیفون خود استفاده کنید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا