اخبار روزفناوری

Overwatch 2 فصل 12 قهرمان پشتیبانی جدید و حالت بازی را اضافه می کند. Game Pass Perks به زودی

Overwatch 2 فصل 12 قهرمان پشتیبانی جدید و حالت بازی را اضافه می کند. Game Pass Perks به زودی

امروز، بلیزارد جزئیات بیشتری درباره Overwatch 2 فصل 12. اول از همه، فهرست بازی با یک قهرمان پشتیبانی جدید، Juno از مریخ، گسترش خواهد یافت.

اژدرهای همه کاره Mediblaster و Pulsar Juno به او این امکان را می دهند که به طور همزمان متحدانش را شفا دهد و به دشمنانش آسیب برساند و او را به یک قهرمان پشتیبانی فوق العاده تبدیل کند. توانایی Hyper Ring او حرکت تیم را برای درگیری‌ها و عقب‌نشینی‌های سریع تسریع می‌کند، در حالی که تحرک بالای او که توسط Martian Overboots تقویت شده است، به او اجازه می‌دهد تا در میدان جنگ با چابکی بی‌نظیر حرکت کند. سپس بازیکنان می‌توانند قدرت اشعه مداری او را آزاد کنند و به هم تیمی‌های خود قدرت دهند تا از قفسه‌های خفه‌کننده و دفاع‌های مستحکم عبور کنند.

حالت بازی جدیدی به نام Clash نیز وجود دارد که تیم‌ها را در نبردی بی‌امان برای تسلط بر چندین نقطه ضبط در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. با اسپون‌های پویا و مسیرهای نقشه ساده، قهرمانان Overwatch 2 می‌توانند زمان بیشتری را در گرماگرم نبرد و زمان کمتری را برای دویدن به خط مقدم بگذرانند. حالت Clash گیم پلی استراتژیک و سریع را با چالش ها و فرصت های جدید برای شکوه ارائه می دهد.

دو نقشه جدید نیز گنجانده شده است: بازیکنان به مصر باستان بازخواهند گشت و یک جنبه کاملاً جدید از اولین نقشه Overwatch، معبد آنوبیس، کشف خواهند کرد و هوش مصنوعی خطرناکی را که باعث بحران Omnic شده است، کشف می کنند، که در Throne of مهر و موم شده است. آنوبیس. آنها همچنین در حین کاوش در خیابان های هانائوکا، با الهام از زیبایی شناسی خیره کننده منطقه دوست داشتنی هانامورا، اسرار جدیدی از قلعه شیرامورا را کشف خواهند کرد.

فصل 12 نیز تغییراتی در تعادل خواهد داشت. بلیزارد در حال کاهش سلامتی در چندین آسیب و حمایت از قهرمانان است. Lifeweaver همچنین به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی برای بهبود کیفیت پلتفرم گلبرگ و نحوه مقابله با آن و همچنین تغییراتی در Healing Blossom و Rejuvenating Dash دریافت می‌کند. حالت رقابتی بازنشانی رتبه‌ها است تا به همه شروعی تازه و فرصتی جدید برای صعود از نردبان بدهد. همانطور که در به‌روزرسانی قبلی توسعه‌دهنده ذکر شد، ویژگی Avoid as Teammate در حال بهبود است. در نهایت، بلیزارد به بازخورد جامعه در مورد بازپرداخت گروهی در Quick Play گوش داد و همچنین پیشرفت‌های جدیدی برای این ویژگی در نظر گرفته است.

نکته آخر اینکه Overwatch 2 در 17 سپتامبر به Game Pass ملحق می شود و برای مشترکینی که حساب Battle.net خود را با موفقیت پیوند داده اند، هدیه های مختلفی ارائه می دهد. از 17 سپتامبر، کاربران کمک هزینه یکباره 30 Mythic Prisms را دریافت خواهند کرد تا برای باز کردن قفل Mythic، و همچنین 6 پوسته قهرمان – Cardboard Reinhardt، Turtleship D.Va، Cyberdragon Hanzo، Street Runner Genji، Bee Mercy، و Cleric استفاده کنند. نجات دهنده. نگه داشتن این موارد متعلق به آنهاست، اما آنها باید وارد سیستم شوند و اطمینان حاصل کنند که حساب هایشان تا 21 اکتبر مرتبط است تا آنها را مطالبه کنند.

overwatch 2 d981d8b5d984 12 d982d987d8b1d985d8a7d986 d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d8acd8afdb8cd8af d988 d8add8a7d984d8aa d8a8d8a7d8b2 66bcdc1910f82

تا زمانی که یک حساب واجد شرایط Xbox Game Pass متصل به حساب Battle.net خود داشته باشید، کلکسیون های درون بازی اضافی به طور مداوم در دسترس خواهند بود. این موارد شامل مجموعه‌ای از اقلام از طریق دسترسی مداوم به لوازم آرایشی انتخابی Overwatch 2 Shop از فصل‌های گذشته، و همچنین تقویت‌کننده XP قابل انباشته شدن است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا