اخبار روزفناوری

نسخه ی نمایشی زنده Gemini گوگل دو بار در طول رویداد شرکت شکست خورد، اما در نهایت روی سومین تلاش برای یک گوشی هوشمند پشتیبان کار کرد.

نسخه ی نمایشی زنده Gemini گوگل دو بار در طول رویداد شرکت شکست خورد، اما در نهایت روی سومین تلاش برای یک گوشی هوشمند پشتیبان کار کرد.

غیرعادی نیست که دموهای زنده در طول ارائه رفتار نامنظم داشته باشند، اما زمانی که مخاطبان زیادی در انتظار دیدن آنچه غول‌های فناوری در سال گذشته ساخته‌اند، وجود دارد، می‌توانید شرط ببندید که ریسک‌ها به طور غیرعادی بالاست. جس کارپنتر و دیو سیترون، دو مجری در رویداد معرفی پیکسل 9 گوگل، احتمالاً در حال مبارزه با یک فروپاشی درونی بودند که سعی کردند یک دمو زنده جمینی را نشان دهند که در دو تلاش حاضر به کار نشد. خوشبختانه، ضربان قلب هر دو نفر احتمالاً زمانی که نتایج با موفقیت در تلاش سوم نمایش داده شد، تثبیت شد.

Gemini در Android هنگام تلاش برای کار با Calendar، Tasks و Keep ناموفق بود

Dave Citron سعی کرد با استفاده از Galaxy S24 Ultra آخرین نسخه Gemini Advanced را به نمایش بگذارد. گوشی هوشمند از پوستر کنسرت سابرینا کارپنتر عکس گرفت و مجری از دستیار دیجیتالی خواست تا تقویم را بررسی کند و ببیند که آیا او در زمانی که این هنرمند امسال از سانفرانسیسکو بازدید می کند آزاد است یا خیر. دیو اظهار داشت که Gemini Advanced اطلاعات مربوطه را از تصویر می گیرد و برنامه Calendar را بررسی می کند تا نتایج مورد نظر خود را ارائه دهد. متأسفانه، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت زیرا نسخه آزمایشی زنده در اولین تلاش شروع به ارائه مشکلات کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا