اخبار روزاقتصاد

تحلیلگر سهام ماینینگ Hut 8 را به “خرید” ارتقا داد و قیمت هدف را افزایش داد

تحلیلگر سهام ماینینگ Hut 8 را به “خرید” ارتقا داد و قیمت هدف را افزایش داد

تحلیلگران در H.C. Wainwright & Co معتقد است که سهام Hut 8 Mining به دلیل برخی از پیشرفت های استراتژیک آنها اکنون ارزشمند است. 

Hut 8 Mining Corp. در رتبه بندی خود از «فروش» به «خرید» توسط تحلیلگران H.C ارتقاء مضاعفی دریافت کرد. Wainwright پس از انتشار نتایج مالی سه ماهه دوم خود. هدف قیمت نیز از 7.50 دلار به 13.50 دلار برای هر سهم افزایش یافت که نشان دهنده پتانسیل صعودی حدود 23 درصدی نسبت به سطوح فعلی است که ناشی از تحولات استراتژیک اخیر شرکت است.

تحولات مثبت Hut 8

این ارتقا توسط چندین کاتالیزور مثبت، از جمله موفقیت Hut 8 در کاهش هزینه‌های برق انجام می‌شود که اکنون پس از تکمیل برنامه بازسازی آن و انرژی یک تاسیسات جدید 63 مگاواتی در تگزاس. 

علاوه بر این، موقعیت نقدینگی قوی شرکت – در مجموع 722 میلیون دلار، شامل 9102 بیت کوین (BTC) – آن را به خوبی موقعیت می دهد تا از فرصت های بازار با خرید و استقرار جدیدترین تجهیزات ماینینگ استفاده کند.

علاوه بر این، احتمال Hut 8 ایمن کردن یک مشتری محاسباتی یا هوش مصنوعی با عملکرد بالا پس از سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری Coatue افزایش یافته است و پتانسیل این شرکت را برای قراردادهای چند ساله و با حاشیه بالا تقویت می کند.

سهام کاهش یافت

با وجود کاهش 50 درصدی قیمت سهام Hut 8 در ماه گذشته، تحلیلگران ارزیابی فعلی را نقطه ورود جذابی برای سرمایه گذاران می دانند، به ویژه با توجه به پتانسیل این شرکت برای تقریباً سه برابر کردن نرخ هش عملیاتی خود تا سال 2025.

از آنجایی که هات 8 به بهینه سازی عملیات خود و کشف فرصت های جدید بازار ادامه می دهد، انتظار می رود انتصاب اخیر شان گلنان به عنوان مدیر مالی، که از 21 اوت آغاز شد، استراتژی مالی شرکت را بیشتر تقویت کند.

درآمد هات 8 در سه ماهه دوم 2024 با کاهش 32 درصدی نسبت به سه ماهه به 35.2 میلیون دلار رسید، با ضرر GAAP EPS 0.78 دلار به ازای هر سهم.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا