اخبار روزفناوری

پیکسل 9 تنها مدلی از کل مجموعه گوگل است که دارای خنک کننده اتاق بخار نیست

پیکسل 9 تنها مدلی از کل مجموعه گوگل است که دارای خنک کننده اتاق بخار نیست

محدوده چیپ‌ست‌های Tensor Google از نظر انرژی کارآمدترین نیست، بنابراین زمانی که Pixel 8 و Pixel 8 Pro در سال گذشته بدون راه‌حل خنک‌کننده دقیق عرضه شدند، فرصتی از دست رفت. این باعث شد هر دو دستگاه ها به طور قابل توجهی گرم شوند، این می تواند دلیلی باشد که گوگل یک اتاقک بخار را به عنوان بخشی از ارتقاهای مختلف اضافه شده در سال جاری به آخرین مدل های خود معرفی کرد. با این حال، یک تفاوت جالب که متوجه شدیم این بود که پیکسل 9 همانطور که توسط یکی از مدیران شرکت بیان شده است، از این خنک کننده استفاده نمی کند.

تفاوت 200 دلاری بین Pixel 9 پایه و Pixel 9 Pro ممکن است مربوط به گنجاندن یک محفظه بخار و سایر تفاوت‌ها باشد

برایان راکوفسکی، معاون مدیریت محصول دستگاه‌ها و لوازم جانبی پیکسل، در ساعت 28:34 ویدیوی رویداد زنده Google که در YouTube آپلود شده بود، به تماشاگران گفت که این شرکت در حال معرفی یک محفظه بخار جدید به Pixel 9 Pro است. در حالی که مدیر اجرایی اشاره‌ای به Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold نکرده است، هر دوی این مدل‌ها دارای نام «Pro» هستند که نشان می‌دهد این دو نیز با یک محفظه بخار برخورد خواهند کرد. در حالی که راکوفسکی اشاره نکرد که کدام راه حل برای پیکسل 9 اعمال می شود، ما فرض می کنیم که Tensor G4 که در نسخه پایه اجرا می شود دارای نوعی صفحه گرافیتی باشد.

متأسفانه، این بدان معناست که Tensor G4 نمی‌تواند مانند سایر مدل‌ها حرارت خود را حفظ کند، که منجر به کاهش عملکرد و کاهش بالقوه حرارتی می‌شود. با این حال، باید به یاد داشته باشید که پیکسل 9 پایه 799 دلار قیمت دارد، که 200 دلار ارزان تر از پیکسل 9 پرو است، بنابراین برای برخی ارتقاها باید حق بیمه پرداخت شود، درست است؟ این تفاوت قابل توجه ممکن است دلیلی باشد که Tensor G4 با Pixel 9 معمولی کندترین عملکرد را دارد در بین کل مجموعه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا