اخبار روزاقتصاد

RUNE با مشارکت Kujira و صعود بیت کوین به بیش از 61 هزار دلار 14 درصد جهش کرد.

RUNE با مشارکت Kujira و صعود بیت کوین به بیش از 61 هزار دلار 14 درصد جهش کرد.

پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز زنجیره ای متقابل THORChain در صبح روز 14 آگوست افزایش قیمت 14 درصدی را تجربه کرد و آن را به یکی از برندگان پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

THORChain با حجم معاملات یک روزه بالای 272 میلیون دلار (RUNE) نزدیک به 13.6 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله حدود 3.70 دلار دست به دست شد. RUNE به کاربران رمزارز اجازه می دهد تا توکن های دیجیتال را در چندین بلاک چین از جمله بیت کوین مبادله کنند.

RUNE jumps 14% on Kujira partnership and Bitcoin’s climb above K - 1
نمودار قیمت 24 ساعته RUNE 14 آگوست | منبع cryptonews

این افزایش اخیر در عملکرد بازار THORChain تا حدودی به دلیل مشارکت جدید آن با کوجیرا، که هدف آن افزایش نقدینگی در مجموعه غیرمتمرکز کوجیرا است. برنامه های کاربردی مالی این همکاری به دنبال تقویت رشد و ثبات برای هر دو پلتفرم است.

یکی از ویژگی‌های متمایز مشارکت آنها افزایش توکن مبتنی بر جامعه است که با روش‌های سنتی جمع‌آوری سرمایه در تضاد است و امکان مشارکت گسترده‌تر جامعه را فراهم می‌کند. این ابتکار برای مدیریت تعهدات مالی موجود و همگام سازی منافع اقتصادی هر دو جامعه کوجیرا و THORChain طراحی شده است، و باعث تقویت اتصال و انعطاف پذیری قوی تر در اکوسیستم آنها می شود.

علاوه بر این، این مشارکت شامل تنظیمات استراتژیک و عملیاتی برای کاهش مشکلات مالی مشابه در آینده است.

THORChain همچنین ائتلاف هایی با SwapKit و Noble ایجاد کرده است تا استیبل کوین ها را در THORChain AppLayer. Noble این ادغام را با ارائه صدور USDC بومی تسهیل می‌کند و تجربه کاربر را با ساده‌سازی سپرده‌گذاری در AppLayer با عملکرد تک کلیکی بهبود می‌بخشد.

این تلاش‌های مشترک نشان‌دهنده روند بزرگ‌تر در فضای Defi است، جایی که پلتفرم‌ها در حال پیوستن به نیروها برای بهبود نقدینگی، تعامل کاربر، و ثبات مالی کلی هستند.

علاوه بر این، افزایش اخیر بیت کوین (BTC) از مرز 61000 دلار گذشته است. 13 آگوست احتمالا نقش مهمی در رشد THORChain ایفا کرد. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، بیش از 3 درصد رشد کرد و حجم معاملات آن در حدود 29.2 میلیارد دلار بود.

ارزش بازار BTC نیز در زمان انتشار با 3.14 درصد افزایش به 930 میلیارد دلار رسید. این افزایش در معیارهای بیت کوین یک روز پس از وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین رخ داد جریان های مثبت خالص را تجربه کرد که بیش از پنج برابر بیشتر از ETF های نقطه ای اتریوم بود.

در همین حال، ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال نیز در 24 ساعت گذشته 2.3 درصد افزایش داشته است که در زمان نگارش این مقاله به 2.14 تریلیون دلار رسیده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا