اخبار روزفناوری

Pixel 9 Pro XL برتر گوگل چند ساعت قبل از اعلام رسمی جعبه گشایی می شود، اما تنها با یک کابل عرضه می شود

Pixel 9 Pro XL برتر گوگل چند ساعت قبل از اعلام رسمی جعبه گشایی می شود، اما تنها با یک کابل عرضه می شود

Pixel 9 Pro XL پریمیوم‌ترین پیشنهاد Google خواهد بود که تنها چند ساعت دیگر رونمایی می‌شود و کل مجموعه شامل دو گوشی دیگر Pixel 9 و Pixel 9 Pro است. Pixel 9 Pro Fold نیز وجود خواهد داشت، اما ما آن را در اینجا به حساب نیاورده‌ایم زیرا شکل کاملاً متفاوتی دارد. در حالی که این شرکت در مدت زمان کوتاهی تمام محصولات پرچمدار خود را حذف خواهد کرد، ما اولین نگاه خود را به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند گوگل از طریق مجموعه ای از تصاویر جعبه گشایی کردیم و مطمئن هستیم که شما می خواهید در این موارد دقت کنید.

Pixel 9 Pro XL این بار لبه‌های صاف را با برآمدگی فوق‌العاده برجسته دوربین عقب نشان می‌دهد

در مجموع چهار تصویر توسط Ishan Agarwal در X آپلود شد که اولین نگاهی به Pixel 9 Pro XL به ما می‌دهد. از این زاویه، پیشنهاد برتر آینده گوگل کاملاً خیره کننده به نظر می رسد، دارای حاشیه های یکنواخت در هر طرف، همراه با یک دوربین سوراخ پانچ در جلو که در مرکز بالایی وجود دارد. از نظر طراحی، غول تبلیغاتی امسال همه چیز را تغییر داده است و انتخاب کرده است که از یک پوسته آلومینیومی استفاده کند که به جای لبه‌های منحنی، لبه‌های صاف‌تری را نشان می‌دهد و برآمدگی دوربین به‌طور استثنایی آشکار به نظر می‌رسد.

یا این شرکت Pixel 9 Pro XL را به‌طور قابل‌توجهی نازک‌تر از Pixel 8 Pro ساخته است، یا سنسورهای عقبی که امسال استفاده کرده است بسیار بزرگ هستند و برای قرار دادن آنها به محفظه بزرگ‌تری نیاز دارند. در حالی که می‌توانیم انتظار سخت‌افزاری چشم‌گیر از این پرچمدار را داشته باشیم، و به برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد اشاره نکنیم که به‌خوبی در بخش نرم‌افزاری قرار گرفته‌اند، گوگل در مورد جمع‌آوری ویژگی‌های اضافی، حداقل کاری را انجام داد.

pixel 9 pro xl d8a8d8b1d8aad8b1 daafd988daafd984 da86d986d8af d8b3d8a7d8b9d8aa d982d8a8d984 d8a7d8b2 d8a7d8b9d984d8a7d985 d8b1d8b3d985db8c 66bbb2b7847dc

در بسته بندی، شما فقط یک کابل USB-C-to-USB-C دریافت می کنید، زیرا شرکت احتمالاً فکر می کند که سایر لوازم جانبی، از جمله یک آجر برقی، در اختیار شماست. همچنین هیچ ابزار حذف سیم‌کارت وجود نداشت، که معتقدیم اگر مشتریان سیم کارت فیزیکی خود را به Pixel 9 Pro XL منتقل کنند، لازم است. به هر حال، شما همیشه یک کابل USB-C-to-USB-C در دست خواهید داشت، اما به ندرت می توان ابزار اجکتور را در بیشتر مواقع مشاهده کرد. صرف نظر از این، وقت خود را با این تصاویر صرف کنید و نظر خود را به ما بگویید.

منبع خبر: ایشان آگاروال

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا