اخبار روزفناوری

هواوی می‌گوید در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های گوشی‌های هوشمند سه‌گانه خود است، شایعات جدید ادعا می‌کنند که واحدهای تجاری ممکن است بیش از ۴۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

هواوی می‌گوید در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های گوشی‌های هوشمند سه‌گانه خود است، شایعات جدید ادعا می‌کنند که واحدهای تجاری ممکن است بیش از ۴۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

یک گوشی هوشمند با فرم فاکتور سه برابری هنوز به مرحله تولید انبوه توسط بازیکنان برجسته ای که سال ها در این فضا بوده اند، نرسیده است، اما هوآوی احتمالاً قصد دارد با راه اندازی این محصول در جهان، آنها را غافلگیر کند. اولین گوشی که در مجموع دارای سه نمایشگر خواهد بود. متأسفانه، مشتریانی که به‌خوبی راه‌اندازی قریب‌الوقوع را زیر نظر دارند، باید مقدار زیادی پول نقد آماده داشته باشند، زیرا شایعه‌ای ادعا می‌کند که قیمت خرده‌فروشی یکی از این محصولات می‌تواند بیش از ۴۰۰۰ دلار باشد.

هنگامی که گوشی هوشمند سه تایی هوآوی عرضه شود، می تواند دو برابر گلکسی زد فولد 6 سامسونگ گران تر باشد اما عملکرد کمتری ارائه دهد

این گوشی هوشمند سه تایی اخیراً در دستان ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی در گروه کسب و کار مصرف کننده مشاهده شد که نشان دهنده وجود آن است، و احتمالاً مدیران اجرایی آن را آزمایش می کنند تا ببینند چگونه در شرایط واقعی کار می کند. این احتمال وجود دارد که دستگاهی که در دست او بود، پیش تولید بوده باشد، زیرا هیچ به روز رسانی در مورد ورود گوشی هوشمند سه تایی به تولید انبوه وجود ندارد. با این حال، @jasonwill101 در مورد X نظر داده است که این شرکت همچنان در تلاش است تا هزینه گوشی هوشمند را کاهش دهد، با نمونه مهندسی که هزینه آن 35000 RMB یا 4887 دلار برآورد شده است.

این مبلغ بسیار زیادی برای یک گوشی هوشمند است، حتی اگر یک فاکتور فرم منحصر به فرد ارائه دهد. این شایعه ادعا می کند که قیمت خرده فروشی پیش بینی شده را می توان به 29000 یوان یا 4049 دلار کاهش داد که آن را بیش از دو برابر گران تر از Galaxy Z Fold 6 سامسونگ می کند. این جزئیات را ذکر کرد. با توجه به اینکه هوآوی نمی تواند فناوری پیشرفته ویفر را از TSMC تهیه کند و مجبور است به شریک ریخته گری محلی خود SMIC تکیه کند، مجبور است از لیتوگرافی نسل قدیمی برای تولید انبوه چیپست های خود استفاده مجدد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا