توسعه 4 ساله Assassin’s Creed Shadows تعادل کامل را ایجاد می کند، Dev می گوید
Ubisoft به توسعهدهنده اصلی Ubisoft Quebec چهار سال اجازه داد تا Assassin’s Creed Shadows را بسازد، یک سال افزایش نسبت به قسمتهای فرنچایز قبلی مانند Valhalla. صحبت با GamesIndustry، تهیه کننده اصلی کارل اونی گفت که این مدت زمان مناسبی است.
کار کردن روی یک بازی که بعد از چیزی با شجره والهالا می آید، عالی است. اما بدیهی است که انتظارات زیادی وجود دارد. ما همیشه می خواهیم بهتر پیش برویم، این همان کاری است که سعی می کنیم با Shadows انجام دهیم. ما محدودیت های کاری را که می توانیم انجام دهیم فشار می آوریم.
همیشه تعادلی بین زمان و هزینه وجود دارد، اما هر چه زمان بیشتری داشته باشید، بیشتر میتوانید تکرار کنید. بله، شما میتوانید افراد بیشتری را در یک پروژه قرار دهید و آن را در زمان کوتاهتری انجام دهید، اما این به شما زمان بیشتری برای تکرار نمیدهد، زیرا دریافت بازخورد از بازیکنان، تیمتان زمان میبرد و سپس ببینید چه کار میکند. و چه چیزی نمی تواند و چگونه آن را بهبود بخشد. فکر میکنم چهار سال تعادل مناسبی برای رفتن از زمان تصور به تولید و دریافت بازخورد لازم برای انطباق است.
Onnée همچنین اعتراف کرد که Assassin’s Creed Shadows مکانیک مخفی کاری را از Mirage قرض گرفته است. به طور کلی، تیمهای مختلف یوبیسافت که روی این فرنچایز کار میکنند، همکاری زیادی دارند.
در طول تولید، ما با افرادی از مکانهای مختلف در مراحل مختلف تست بازی انجام میدهیم. ما به این نگاه میکنیم که چه کار میکند و چه چیزی خوب نیست، و همچنین به تستهای پخش با میراژ نگاه میکنیم و میبینیم که مردم چه چیزهایی را دوست دارند. ما می دانستیم که با Assassin’s Creed Shadows به سمت مخفی کاری می رویم، بنابراین دیدیم که آنها چه می کنند و از آن درس گرفتیم. گفتیم، بیایید از کارهایی که آنها انجام داده اند استفاده کنیم و به جای اینکه راه خودمان را برویم، روی آن بسازیم. همه ما بخشی از برند هستیم، بنابراین مهم است که همه با یکدیگر بحث کنیم. میخواهید از انجام مجدد کار خودداری کنید.
ساخت بازی دشوار است. زمان و اشتیاق زیادی می طلبد و شما می خواهید از انجام کارهای مشابه اما متفاوت اجتناب کنید. شما می خواهید بر روی کار خود بسازید و در آن پیشرفت کنید. ما بحثهای زیادی با تیمهای دیگر داریم تا مطمئن شویم که آیا کارهای مشابهی انجام میدهیم، میتوانیم همکاری کنیم و بنابراین اگر آنها میخواهند کاری انجام دهند، میتوانیم آن را در نظر بگیریم. این کاری است که ما با خط لوله جدید Anvil خود انجام می دهیم که تیم های فناوری با هم کار می کنند. وقتی ویژگیهای جدید میسازیم، مطمئن میشویم که آن ویژگیها برای همه پروژهها در دسترس هستند. ما همیشه به ساخت و بهبود ادامه می دهیم.
Assassin’s Creed Shadows راه اندازی در 15 نوامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X.