اخبار روزاقتصاد

بیت کوین می تواند در میان افزایش فعالیت نهنگ ها شاهد افزایش قیمت کوتاه مدت باشد

بیت کوین می تواند در میان افزایش فعالیت نهنگ ها شاهد افزایش قیمت کوتاه مدت باشد

بیت‌کوین اخیراً در حال حرکت است، اما یک شاخص کلیدی نشان می‌دهد که ممکن است افزایش قیمت احتمالی در پیش باشد.

قیمت بیت کوین (BTC) نزدیک به 59000 دلار تثبیت شده است. در روز گذشته با افزایش مختصری به 60,680 دلار در اوایل سال گذشته بود. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.6 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 58900 دلار معامله می شود.


Bitcoin could see short-term price surge amid increased whale activity - 1
قیمت بیت کوین، فعالیت نهنگ، نرخ سرمایه گذاری، فعالیت مبادله و گردش غیرفعال – 13 اوت | منبع: Santiment

علاوه بر این، این ارز دیجیتال پرچمدار شاهد افزایش 24 درصدی در حجم معاملات روزانه خود بود که در حال حاضر حدود 34.8 میلیارد دلار در نوسان است. 

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط Santiment، نرخ کل سرمایه‌گذاری که توسط بیت‌کوین تجمیع شده بود به منفی 0.0016% سقوط کرد – که نشان می‌دهد معامله‌گران روی کاهش قیمت دارایی شرط می‌بندند. با این حال، قیمت BTC از لحاظ تاریخی با کاهش نرخ تامین مالی به منطقه قرمز، سودهای کوتاه مدت را ثبت کرده است.

داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار نشان می‌دهد که بیت‌کوین نیز شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها بوده است. در هر Santiment، تعداد تراکنش‌های نهنگ متشکل از حداقل 100000 دلار BTC از 5148 به 8234 تراکنش منحصر به فرد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

در این مرحله، نهنگ‌ها آمادگی خود را برای کسب سود کوتاه‌مدت نشان می‌دهند.

طبق داده‌های Santiment، Bitcoin 119% در روز گذشته افزایش یافت – از 20255 به 44323 توکن BTC افزایش یافت. خروجی صرافی دارایی نیز از 24911 افزایش یافت. به 40378 بیت کوین در همان بازه زمانی.

قابل توجه، گردش غیرفعال BTC 365 روزه نیز از 1402 به 4444 توکن BTC در روز گذشته، به ازای هر Santiment افزایش یافته است. این حرکت نشان می‌دهد که دارندگان بیت‌کوین درازمدت ممکن است سعی کنند در این نقطه قیمت سود ببرند.

نقاط وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده در 12 آگوست 27.8 میلیون دلار ورودی ثبت کرد. این نیز به شتاب صعودی بیت کوین پس از شروع نزولی در ماه اوت می افزاید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا