اخبار روزفناوری

ابزار بنچمارک رایانه شخصی Black Myth Wukong اکنون در دسترس است: شامل Ray Tracing و پشتیبانی DLSS/FSR/XeSS

ابزار بنچمارک رایانه شخصی Black Myth Wukong اکنون در دسترس است: شامل Ray Tracing و پشتیبانی DLSS/FSR/XeSS

ابزار محک PC برای عنوان مورد انتظار AAA، Black Myth Wukong، اکنون برای دانلود در Steam موجود است.

دستگاه‌های خود را روشن کنید، زمان ارزیابی فرا رسیده است! Black Myth Wukong PC Tool Benchmark Release

Black Myth Wukong که توسط استودیوی چینی، Game Science ساخته شده، یک IP کاملاً جدید با تمرکز بر مکانیک Action RPG است. این بازی بر اساس رمان چینی، سفر به غرب ساخته شده است و شما را تحت کنترل “Destined One” قرار می دهد که در سراسر سرزمین افسانه ای پرسه می زند و با دشمنان بسیار منحصر به فرد مبارزه می کند.

بازی هفته گذشته طلایی شد و پس از آن یک تریلر چشمگیر که طعم تصاویر شگفت انگیزی را که این بازی قرار است ارائه دهد به ما می دهد. از جنبه فنی، Black Myth Wukong بر اساس سیستم مورد نیاز خود که به RTX 4070 و RX 7800 XT برای کیفیت فوق العاده بدون ردیابی اشعه نیاز دارد، بسیار خواستار خواهد بود. برای به حداکثر رساندن کیفیت RT، به یک GPU قوی‌تر مانند GeForce RTX 4080 SUPER یا بالاتر نیاز دارید. الزامات CPU با تراشه های 6 و 8 هسته ای توصیه شده توسط توسعه دهنده از AMD و Intel (9th Gen / Ryzen 5000) اسمی هستند.

در مورد تنظیمات گرافیکی، Black Myth Wukong دارای پنل اصلی پیکربندی صفحه نمایش است که به شما امکان می دهد وضوح، حالت نمایش، نسبت تصویر، سرعت فریم، V-Sync و Motion Blur را تغییر دهید. تنظیمات گرافیکی سفارشی‌سازی دقیق‌تری را ارائه می‌دهد که گزینه اعمال «تنظیمات گرافیکی توصیه‌شده» را در بالای صفحه و سپس گزینه‌هایی برای پیکربندی Super Resolution دارد.

این بازی از هر سه فناوری Super Resolution از NVIDIA، AMD و Intel از جمله DLSS، FSR و XeSS پشتیبانی می‌کند. گزینه چهارم “TSR” (Resolution Super Temporal) نیز وجود دارد. Frame Generation را می‌توان با DLSS، FSR و TSR استفاده کرد، اما به نظر می‌رسد کارت‌های NVIDIA در حال حاضر از FSR Frame-Gen پشتیبانی نمی‌کنند.

کیفیت Super Resolution را می توان از طریق یک نوار لغزنده تنظیم کرد. یک لغزنده 100٪ به این معنی است که نمونه برداری روی وضوح اصلی اعمال می شود که اساساً DLAA/FSR AA/XeSS AA است در حالی که حرکت نوار لغزنده به پایین میزان از پیش تعیین شده را نسبت به درصد (کیفیت/متوازن/عملکرد/عملکرد فوق العاده) نشان می دهد. گزینه‌های Ray Tracing فقط برای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA اعمال می‌شوند و به‌عنوان «NVIDIA Full Ray Tracing» فهرست می‌شوند، زیرا کارت‌های NVIDIA می‌توانند آن‌ها را به بهترین شکل اجرا کنند. تنظیمات RT «بسیار بالا» ردیابی مسیر را فعال می‌کند که برای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA به دلیل قابلیت‌های سخت‌افزار RT بهتر آنها منطقی است.

وقتی فعال است، می‌توانید از بین کم، متوسط ​​و خیلی زیاد انتخاب کنید. بقیه تنظیمات کیفیت استاندارد هستند که برای بهترین کیفیت “سینما” را بیان می کنند. کاربران می‌توانند تنظیمات مختلفی را به صورت دستی تنظیم کنند، مانند View Distance، Anti-Aliasing، After Processing Effects، Shadows، Textures، Visual Effects، Hair، Vegetation، Global Illumination و Reflections.

این ابزار همچنین دارای یک فرآیند جمع‌آوری پیش سایه‌زن است که تکمیل آن حدود 1 تا 2 دقیقه طول می‌کشد. از آنجایی که این یک عنوان Unreal Engine 5 است، می‌توان انتظار داشت که بسیاری از کاربران اینتل در حین انجام این فرآیند دچار خرابی‌ها شوند و بهترین کار این است که از پروفایل‌های “Intel Baseline” استفاده کنند یا فقط تراشه‌های خود را به صورت دستی آندکلاک یا کم ولتاژ کنند و اجازه دهند فرآیند به پایان برسد. زمان بارگذاری کم است زیرا فقط دارایی های معیار در حال جمع آوری هستند و نه کل بازی.

به اعداد عملکرد، ابتدا از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 که بر روی Core i9-13900K اینتل (نمایه پایه) با حافظه DDR5-6800 اجرا می شود، استفاده کردیم. ما همه چیز از جمله کیفیت RT را به حداکثر رساندیم و بازی را با کیفیت 4K با DLAA (نسل فریم) و DLSS (75٪ نسل فریم) آزمایش کردیم. با DLAA، GPU امتیاز 44 FPS و با DLSS در کیفیت، GPU امتیاز 74 FPS را کسب می کند. بدون Frame-Gen، FPS به 23 FPS با DLAA و 41 FPS با کیفیت DLSS کاهش می یابد.

4K DLAA (بیشترین کیفیت/RT) با Frame-Gen در RTX 4090:

4K DLSS 75٪ (بیشترین کیفیت/RT) با Frame-Gen در RTX 4090:

ما همچنین آزمایشاتی را بر روی برخی از GPUهای دیگر انجام دادیم که می توانید در زیر مشاهده کنید:

با نگاهی به اعداد عملکرد، به نظر می‌رسد که Black Myth Wukong عنوانی با پردازنده گرافیکی بسیار فشرده است، زیرا برای دستیابی به بیش از 60 فریم در ثانیه در کارت‌های سطح بالا مانند RTX 4090 و RTX 4080 به تولید فریم حتی با حالت کیفیت DLSS نیاز دارید. SUPER. بقیه کارت‌ها در رزولوشن پایین‌تر مانند 1440p برای سری RTX 4070 و 1080p برای سری RTX 4060 بهتر خواهند بود. ما به زودی کارت‌های Radeon RX 7000 را نیز آزمایش خواهیم کرد تا نحوه مقایسه عملکرد RDNA 3 را تأیید کنیم.

توجه: ویدیوی زیر هنوز توسط YouTube در حال پردازش است.

d8a7d8a8d8b2d8a7d8b1 d8a8d986da86d985d8a7d8b1daa9 d8b1d8a7db8cd8a7d986d987 d8b4d8aed8b5db8c black myth wukong d8a7daa9d986d988d986 d8afd8b1 66bb2649cec2b

گرافیک موجود در ابزار بنچمارک عالی به نظر می رسد، اما زمانی که بازی به طور رسمی در 20 آگوست با درایورهای بهینه سازی شده از NVIDIA، AMD و Intel عرضه شود، می توانیم انتظار عملکرد کمی بهتر را داشته باشیم. . برای اطلاعات بیشتر در مورد افسانه سیاه ووکانگ دنبال کنید. این بازی همچنین با پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 40 انویدیا همراه است که ماه گذشته گزارش دادیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا