اخبار روزفناوری

تراشه جدید Tensor A1 گوگل در Pixel Buds Pro 2 می تواند در نبرد برای برتری Earbud با سری H اپل مقابله کند.

تراشه جدید Tensor A1 گوگل در Pixel Buds Pro 2 می تواند در نبرد برای برتری Earbud با سری H اپل مقابله کند.

Google خود را برای رویداد بزرگ فردا آماده می‌کند، جایی که انتظار داریم این شرکت از دستگاه‌های زیادی رونمایی کند. رویداد Made by Google 2024 بر خلاف رویداد Spring که عمدتاً در مورد نرم افزار بود، حول محور سخت افزار و ابتکارات هوش مصنوعی Gemini می چرخد. به نظر می رسد خط تولید پیکسل 9 آینده نقطه برجسته گزارش ها و حدس و گمان هایی باشد که قبلاً جزئیات کاملی را ارائه کرده اند. آخرین سری گوشی‌های هوشمند تنها محصول اصلی معرفی‌شده نیستند، زیرا انتظار داریم Pixel Buds Pro 2 نیز در کنار آن عرضه شود. در حالی که تاکنون جزئیات کمی در مورد هدفون های بی سیم داشته ایم، یک نشت در آخرین لحظه اطلاعات قابل توجهی را قبل از افشای بزرگ ارائه می دهد.

با برنامه‌ریزی رویداد Made by Google 2024 برای فردا، آخرین افشای مشخصات Pixel Buds Pro 2 را قبل از راه‌اندازی آن نشان می‌دهد

Google به سختی تلاش می‌کند تا با ایجاد برخی پیشرفت‌های قابل توجه در Pixel Buds Pro 2، جایگاه خود را در دسته هدفون‌های بی‌سیم قرار دهد تا در رقابت شرکت کند. در حالی که افشای بزرگ این شرکت تعلیق زیادی ندارد، با توجه به تعداد فاش‌های فاش شده و جزئیات اصلی، Pixel Buds Pro 2 همچنان یک راز با bit of information که تا به حال در مورد آن داشته ایم. یک نشت لحظه آخری اینجاست تا کمی باقی مانده را برای تخیل از بین ببرد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Pixel Buds Pro 2 گزینه‌های رنگی جدیدی را به همراه خواهد داشت و به یک مورد مشابه با نسخه قبلی و با برخی تغییرات طراحی مرتبط با افزایش احتمالی قیمت پایبند است. اکنون یکی از مشاوران، @Mystery Lupin، مشخصات Pixel Buds Pro 2 را در X به اشتراک گذاشته است. توجه ما در درجه اول اولین تراشه صوتی Tensor A1 است که به هدفون‌ها می‌آید و به ارائه دوبرابر حذف نویز فعال نسبت به Pixel Buds Pro اصلی کمک می‌کند.

با Pixel Buds Pro، کاربران از ویژگی حذف نویز فعال راضی نبودند و پیشنهاد کردند که نسبتا ضعیف است. گوگل در حال کار بر روی شکایات قبلی است و تغییر قدرت این بار بهبود قابل توجهی را نشان می دهد. یک تراشه سفارشی Google برای هدفون اضافه خواهد شد، اما به غیر از این، اطلاعات کمی در دسترس است.

Google همچنین در حال کار بر روی بهبود سیستم جفت‌سازی سریع است، زیرا این فاش تلاش‌های این شرکت را برای ارائه یک تجربه یکپارچه در سایر دستگاه‌های Pixel با بهبود اتصال با چندین دستگاه نشان می‌دهد. عمر باتری در مورد اینکه آیا این ارتقا یا کاهش است، در هوا باقی مانده است، زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا جزئیات ارائه شده با ANC فعال است یا خیر وجود ندارد. همانطور که منبع می گوید، Pixel Buds Pro برای هدفون های بی سیم 8 ساعت عمر باتری دارد و کیس با 30 ساعت باتری بسته بندی می شود.

d8aad8b1d8a7d8b4d987 d8acd8afdb8cd8af tensor a1 daafd988daafd984 d8afd8b1 pixel buds pro 2 d985db8c d8aad988d8a7d986d8af d8afd8b1 d986d8a8d8b1 66ba453aaca81

علاوه بر این، Pixel Buds ممکن است با برخی ویژگی‌های جدید، مانند چرخش برای تنظیم بال تثبیت‌کننده همراه باشد. ، که تناسب و راحتی هدفون را بهبود می بخشد. همچنین یک برنامه Pixel Buds برای کمک به حفظ صدای سالم با پیگیری آهنگ های بلند وجود دارد. ویژگی‌های بیشتری در رویداد فردا باز می‌شود، پس با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا