اخبار روزاقتصاد

نوسانات جهانی بیت کوین را کند می کند، اما اتریوم می تواند افزایش یابد: گزارش

نوسانات جهانی بیت کوین را کند می کند، اما اتریوم می تواند افزایش یابد: گزارش

طبق گزارش اخیر تحقیقات مس، حرکت قیمت بیت کوین به دلیل رویدادهای جهانی راکد شده است و عرضه محدود اتریوم می تواند منجر به افزایش قیمت شود. 

آخرین شماره گزارش “زنگ باز” Copper Research نشان می دهد که علی رغم بیت کوین (BTC) مقاومت در برابر فروش 40000 سکه، شرایط کلی بازار چالش برانگیز بوده است، حذف سود حاصل از بالاترین قیمت بیت کوین در ماه مارس.

این گزارش نشان می‌دهد که بیت کوین به دلیل داده‌های ناشی از مجموعه ای از رویدادهای جهانی. این رویدادها شامل انتخابات ایالات متحده، شورش‌های بریتانیا، تنش‌های خاورمیانه، و تغییر در سیاست بانک مرکزی ژاپن است.

در ابتدا، فعالان بازار در زمان فروش آلمان افت را خرید، اما گزارش ادعا می کند که نوسانات اخیر بازار علاقه به دارایی های ریسک را کاهش داده است و منجر به حداقل فعالیت خرید برای بیت کوین می شود. 

با توجه به عرضه غیرمنتظره از آلمان، بازارها عملاً هیچ افزایش خالصی را نشان نمی دهند. بر اساس این گزارش، از زمان اوج بیت کوین در ماه مارس، ETF ها تنها 40000 سکه اضافه کرده اند و قیمت ها در حال حاضر در همان محدوده ای هستند که در زمان فروش آلمان مشاهده شد.

افزایش اتریوم در پایان سال

Ethereum (ETH) نیز تحت بررسی است، زیرا پذیرش لایه 2 دارایی را از اواسط آوریل به وضعیت تورمی بازگردانده است. با این حال، بخش قابل توجهی از ETH در قراردادهای هوشمند قفل شده است.

این عرضه محدود به طور بالقوه می‌تواند عرضه در گردش را کاهش دهد و فشار قیمتی صعودی را تا پایان سال ایجاد کند.


Global volatility slows Bitcoin, but Ethereum could surge: report - 1
منبع: تحقیقات مس

از 12 آگوست، 66% از آدرس‌های اتریوم در سود، با معامله ETH کمی بالاتر از 2600 دلار. این افزایش نسبت به هفته گذشته است که تنها 63 درصد سودآور بودند. 

با این حال، زمانی که اتریوم اتریوم بالاتر از 3159 دلار در اوایل ماه بود، این میزان هنوز کمتر از سود 75 درصدی است، با 3.59 میلیون آدرس که برای سودآوری نیاز به افزایش قیمت بین 2679 تا 2755 دلار دارند.

افزایش دارایی های توکن شده

این گزارش همچنین اشاره کرد که دارایی‌های توکن‌شده رشد قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند و بلاک چین‌ها امسال بیش از ۱ میلیارد دلار به محصولات دولتی توکن‌شده اضافه کرده‌اند.

مک کینزی اخیرا ارزش بازار دارایی های توکن شده در دنیای واقعی می تواند تا سال 2030 به 4 تریلیون دلار برسد که تحت تأثیر عواملی مانند صندوق های سرمایه گذاری مشترک و اوراق قرضه است. 

محصول BUIDL بلک راک در بیش از نیمی از این افزایش مشارکت داشته است که نشان دهنده حرکت قوی بازار است. سایر محصولات، از جمله Franklin Templeton’s BENJI 0.6 و Ondo Finance’s USDY and USDG نیز جذابیت قابل توجهی به دست آورده اند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا