اخبار روزاقتصاد

Marathon Digital به دنبال جمع آوری 250 میلیون دلار برای خرید بیت کوین بیشتر است

Marathon Digital به دنبال جمع آوری 250 میلیون دلار برای خرید بیت کوین بیشتر است

ماراتون دیجیتال در حال برنامه ریزی برای عرضه خصوصی 250 میلیون دلاری اسکناس های ارشد قابل تبدیل است و تعهد خود را برای گسترش ذخایر بیت کوین تشدید می کند.

شرکت استخراج بیت کوین هولدینگ دیجیتال Marathon به دنبال 250 میلیون دلار از طریق عرضه خصوصی اسکناس‌های ارشد قابل تبدیل در سال 2031 جمع آوری کند زیرا شرکت ماینینگ کریپتو به دنبال کاهش دو برابری بیت کوین خود است (BTC).

در 12 آگوست بیانیه مطبوعاتی، شرکت مستقر در فلوریدا گفت که این وجوه برای به دست آوردن بیت کوین اضافی استفاده خواهد شد. بخشی از استراتژی مداوم این شرکت برای افزایش دارایی های رمزنگاری خود است.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که اسکناس‌های قابل تبدیل، که طبق قانون 144A قانون اوراق بهادار 1933 به خریداران مؤسسه‌ای واجد شرایط ارائه می‌شوند، تعهدات اصلی شرکت Marathon Digital بدون تضمین هستند و به‌صورت شش ماهه دارای سود قابل پرداخت خواهند بود. شرکت استخراج بیت کوین همچنین قصد دارد به خریداران اولیه این امکان را بدهد که 37.5 میلیون دلار اضافی از اسکناس ها را خریداری کنند.

با وجود اخبار، سهام Marathon Digital در معاملات قبل از بازار 3.11 درصد سقوط کرد.

Marathon Digital بیت کوین بیشتری می خرد

آخرین حرکت Marathon Digital به دنبال خرید اخیر این شرکت به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین در اواخر جولای است که دارایی های آن را به بیش از ۲۰۰۰۰ BTC رساند.

این ابتکار با هدف ماراتون برای دو برابر کردن ظرفیت استخراج بیت کوین در سال 2024، با هدف قرار دادن نرخ هش 50 EH/s مطابقت دارد. به عنوان crypto.news  گزارش شده پیش از این، عملیات Marathon اخیراً به نرخ هش 24.7 EH/s دست یافته است که از رقبای خود پیشی گرفته است. اگر Marathon به هدف 50 EH/s خود برسد، از ابتدای سال 2024 نرخ هش خود را بیش از دو برابر کرده است.

پیش از این، Marathon Digital همچنین نشان داد که به عنوان بخشی از رویکرد جدید خود، تمام بیت کوین استخراج شده را در عملیات خود حفظ می کند و “به صورت دوره ای خریدهای استراتژیک بازار باز انجام خواهد داد.” فرد تیل، مدیر اجرایی Marathon Digital در آن زمان گفت که خریدهای بیت کوین منعکس کننده “اعتماد به ارزش بلندمدت” این ارز دیجیتال به عنوان یک “دارایی ذخیره” است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا