اخبار روزفناوری

ShadPS4 اکنون قادر به حضور در بازی در Bloodborne است

ShadPS4 اکنون قادر به حضور در بازی در Bloodborne است

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 به پیشرفت شگفت انگیز خود ادامه می دهد و اخیراً به نقطه عطف بسیار مهمی رسیده است.

همانطور که در یک ویدیوی جدید به اشتراک گذاشته شده توسط BrutalSam در YouTube گزارش شده است، شبیه ساز تیم توسعه دو اسکرین شات جدید را در Discord رسمی به اشتراک گذاشت که تأیید می کند ShadPS4 اکنون می تواند در بازی Bloodborne قرار بگیرد. بدیهی است که برای اجرای بازی روی رایانه شخصی به کار بیشتری نیاز است، اما با این حال، با توجه به اینکه شبیه ساز تنها چند هفته پیش قادر به راه اندازی بازی بود، این پیشرفت باورنکردنی است.

علاوه بر اینکه شبیه‌ساز ShadPS4 می‌تواند در بازی Bloodborne وارد بازی شود، می‌تواند Dark Souls Remastered را نیز تا حدودی اجرا کند، اگرچه بازی در حالت قابل بازی نیست زیرا به محض جابجایی شخصیت از کار می‌افتد. باز هم، این برای Bloodborne بسیار خوب است، زیرا انحصاری PlayStation 4 از همان موتور پشتیبانی می‌کند.

پیشرفت شگفت‌انگیز شبیه‌ساز ShadPS4 در نهایت راه را برای یک ریمستر Bloodborne هموار می‌کند، حتی اگر سونی هرگز تصمیم به انتشار آن نگیرد. همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، یک مددر در حال حاضر روی آن کار می کند و به بازیکنان چیزی می دهد که شرکت ژاپنی نمی دهد. به نظر می رسد علاقه مند است.

shadps4 d8a7daa9d986d988d986 d982d8a7d8afd8b1 d8a8d987 d8add8b6d988d8b1 d8afd8b1 d8a8d8a7d8b2db8c d8afd8b1 bloodborne d8a7d8b3d8aa 66b9f07083b3f

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 احتمالا امیدوارکننده ترین شبیه ساز در حال حاضر در حال توسعه است. با رفتن به اینجا، می‌توانید آخرین نسخه را که می‌تواند بازی‌های کوچک‌تر و دو بعدی را از هم‌اکنون اجرا کند، دانلود کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا