اخبار روزفناوری

Tango Gameworks و Hi-Fi Rush IP آن به تازگی توسط KRAFTON PUBG خریداری شده است.

Tango Gameworks و Hi-Fi Rush IP آن به تازگی توسط KRAFTON PUBG خریداری شده است.

بسته شدن Tango Gameworks توسط مایکروسافت مسلماً یکی از ناامیدکننده ترین اخباری بود که گیمرها در سال 2024 می خواندند. این استودیو چندین بازی موفق مانند دو عنوان The Evil Within، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush که مورد آخر جوایز متعددی را از آن خود کرد. با این حال، Hi-Fi Rush آنطور که مایکروسافت از نظر تجاری امیدوار بود، حتی پس از انتشار در پلی استیشن 5. بنابراین، تصمیم به واگذاری.

گیمرها فکر می‌کردند که کار برای توسعه‌دهنده مستقر در توکیو که در اصل توسط گورو Resident Evil شینجی میکامی تأسیس شده بود، تمام شده است. خوشبختانه اینطور نخواهد بود: KRAFTON که زمانی به عنوان Bluehole Studio قبل از موفقیت PUBG شناخته می شد، به تازگی اعلام کرده است که Tango Gameworks و همچنین Hi-Fi Rush IP را خریداری کرده است. در بیانیه مطبوعاتی که صبح امروز منتشر شد همچنین اشاره شده است که تیم توسعه موجود تا حد زیادی در محل خود باقی خواهد ماند. جان یوهاناس، کارگردان Hi-Fi Rush and The Evil Within 2 در حال حاضر در توییتر جشن گرفته‌اند. /X.

این گزیده است:

به عنوان بخشی از این قرارداد استراتژیک، KRAFTON قصد دارد با Xbox و ZeniMax همکاری کند تا از انتقال روان و حفظ تداوم در Tango Gameworks اطمینان حاصل کند، و به تیم با استعداد اجازه می‌دهد به توسعه Hi-Fi RUSH IP ادامه دهد و پروژه‌های آینده را بررسی کند. . KRAFTON قصد دارد از تیم Tango Gameworks برای ادامه تعهد خود به نوآوری و ارائه تجربیات تازه و هیجان انگیز برای طرفداران حمایت کند. هیچ تاثیری بر کاتالوگ بازی های موجود The Evil Within، The Evil Within 2، Ghostwire: Tokyo و بازی اصلی Hi-Fi RUSH نخواهد داشت.

tango gameworks d988 hi fi rush ip d8a2d986 d8a8d987 d8aad8a7d8b2daafdb8c d8aad988d8b3d8b7 krafton pubg d8aed8b1db8cd8afd8a7d8b1db8c d8b4d8afd987 d8a7 66b9c86bec2ac

متاسفانه برای طرفداران ترسناک، به نظر حقوق The Evil Within و/یا Ghostwire نیست: فرنچایزهای توکیو در این معامله گنجانده شده است که جزئیات مالی آنها در حال حاضر فاش نشده است. با این حال، این بدان معنا نیست که KRAFTON نمی تواند بعداً با مایکروسافت به توافق برسد. مطمئناً ترجیح داده می شود که این IP های ارزشمند را برای همیشه از بین ببریم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا