اخبار روزفناوری

آیفون 17 “Air” به سمت کاربرانی که به جای عملکرد به چیز جالب نیاز دارند، بین مدل های استاندارد و “Pro” قرار خواهد گرفت.

آیفون 17 “Air” به سمت کاربرانی که به جای عملکرد به چیز جالب نیاز دارند، بین مدل های استاندارد و “Pro” قرار خواهد گرفت.

اپل در حال کار بر روی iPhone 17 ‘Slim’ است که احتمالاً بین مدل های استاندارد و ‘Pro’ قرار می گیرد، اما ممکن است قیمت آن بالاتر از هر دو نوع باشد. مارک گورمن، تحلیلگر، دیدگاه‌های خود را در مورد سری آیفون 17 سال آینده، همراه با دستگاه‌های تاشو، و اینکه اپل چگونه قصد دارد هر مدل را با مشخصات و مخاطبان هدف متفاوت متمایز کند، به اشتراک گذاشته است.

iPhone 17 ‘Air’ برای کاربرانی طراحی خواهد شد که کمترین نگرانی در مورد عملکرد دارند

آیفون 17 ‘Slim’ برای مدتی در گزارش های قبلی ذکر شده است، و Gurman از این دستگاه به عنوان iPhone 17 ‘Air’ یاد می کند که با توجه به طراحی و فرم، برای اپل بسیار منطقی است. اپل به طور بالقوه در حال کار بر روی مدل جدیدی از آیفون است که دارای طراحی باریک‌تر از بقیه مدل‌ها خواهد بود و مشخصات آن احتمالاً بین مدل‌های استاندارد و مدل‌های «Pro» آیفون قرار می‌گیرد.

در آخرین نسخه خبرنامه Power On، مارک گورمن جزئیات مربوط به iPhone 17 ‘Air’ و آنچه را که می تواند به همراه داشته باشد به اشتراک گذاشته است. جدول برای کاربران، با توجه به اینکه مشخصات شگفت انگیزی ندارد به عنوان مدل های “Pro” با وجود قیمت بالاتر. او همچنین به اشتراک گذاشت که دستگاه برای کاربرانی طراحی خواهد شد که بیشتر به ظاهر گوشی‌ها علاقه دارند تا قدرت پردازش یا عملکرد به طور کلی. این بدان معناست که نسخه چهارم آیفون، از نظر طراحی، جایگاه بسیار خاصی را هدف قرار خواهد داد و برای همه نخواهد بود.

اگر چیزی جذاب‌تر از یک آیفون استاندارد می‌خواهید – اما واقعاً به عملکرد، اندازه صفحه نمایش یا دوربین یک مدل حرفه‌ای نیاز ندارید – می‌توانید چیزی را دریافت کنید که در عین حال بسیار خنک‌تر به نظر برسد. مشخصات یک آیفون معمولی.

Gurman همچنین به اشتراک گذاشت که iPhone 17 ‘Air’ موفقیت بزرگی خواهد بود و “رشد معناداری” را برای آیفون به ارمغان خواهد آورد. او همچنین انتظار دارد که iPhone 17 ‘Air’ موفقیت بزرگتری نسبت به آیفون های ‘mini’ و همچنین آیفون های با برند پلاس داشته باشد، اما باید دید که این دسته در دنیای واقعی چگونه عمل می کند. این به این دلیل است که فروش “mini” و “Plus” کمتر از حد انتظار بوده است و معیار برای شروع آنچنان بالا نیست.

d8a2db8cd981d988d986 17 air d8a8d987 d8b3d985d8aa daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986db8c daa9d987 d8a8d987 d8acd8a7db8c d8b9d985d984 66b8e79cae54f

اگر iPhone 17 ‘Air’ موفق شود، اپل می‌تواند طراحی دستگاه را در قسمت اصلی آن پورت کند. خط تولید، از جمله مدل های استاندارد و “Pro”. ما آیفون 17 فوق‌العاده نازک را به دقت زیر نظر خواهیم داشت، پس به آن دقت کنید. آیا فکر می‌کنید کاربران آیفونی با جذابیت بصری بیشتر از عملکرد را ترجیح می‌دهند؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا