اخبار روزفناوری

وسایل نقلیه استارفیلد لند در ویدیوی لو رفته نشان داده شده است

وسایل نقلیه استارفیلد لند در ویدیوی لو رفته نشان داده شده است

فقدان وسایل نقلیه زمینی در Starfield همیشه برای برخی از طرفداران RPG علمی تخیلی توسعه یافته توسط Bethesda کمی گیج کننده بود. تأیید در ژوئن 2023 از سوی خود تاد هاوارد، که توضیح داد:

خیر. می‌دانید، ما آن را طراحی می‌کنیم، مطمئنم که شما این را در بازی‌های دیگر ما دیده‌اید، جایی که می‌خواهیم آن را طراحی کنیم تا با پای پیاده احساس خوبی داشته باشد، اما ما بسته تقویتی را داریم. برخی از آن‌ها را در ویدیو دیدید و مهارت‌هایی برای بسته تقویتی دارید، بنابراین بسته تقویتی تقریباً مانند این وسیله نقلیه عمل می‌کند که می‌توانید از آن پرواز کنید. فوق العاده سرگرم کننده است.

بعداً، کارگردان استارفیلد اضافه کرد:

این چیزی است که ما در نظر گرفتیم. هنگامی که وسایل نقلیه را انجام می دهید، گیم پلی بازی را تغییر می دهد، بنابراین با تمرکز بر روی پیاده روی هنگامی که با کشتی خود فرود آمدید، به ما امکان می دهد واقعاً تجربه ای را برای بازیکنان ایجاد کنیم که بدانیم آنها با چه سرعتی چیزها را می بینند. به یک معنا، شما یک وسیله نقلیه دارید. بدیهی است که شما سفینه فضایی خود را دارید و می توانید در فضا بچرخید، اما سپس روی سطح، یک جت پک دارید که می توانید آن را ارتقا دهید، که فوق العاده سرگرم کننده است، تجربه جدیدی برای ما.

در نهایت، موددرها جت پک را در تلاشی برای جبران کمبود وسایل نقلیه زمینی تغییر دادند، اما احتمالاً نمی‌توانست همان چیزی باشد. خوشبختانه، Bethesda اوایل سال جاری اعلام کرد که واقعاً در حال کار بر روی اضافه کردن وسایل نقلیه زمینی با به‌روزرسانی آینده است.

در اواخر جولای، شایعات جدیدی در مورد این ویژگی جدید شنیدیم. کالسکه ها در دو نوع عرضه می شوند و فقط دو سرنشین را حمل می کنند و یک اسلات سرنشین سوم اختیاری برای واسکو دارد. NPCها از ماموریت های نجات نیز می توانند بر این وسایل نقلیه سوار شوند. هر دو کالسکه دارای سلاح، حالت لیزری با کاهش سرعت، و پرتابگر خواهند بود و بر اساس مهارت‌های تایید شده بازیکن مقیاس خواهند شد.

دستیابی به وسایل نقلیه جدید Starfield آسان خواهد بود. و حمل و نقل، زیرا هنگام خرید از تکنسین های کشتی در نزدیکی کشتی تخم ریزی می کنند. متأسفانه، به نظر می‌رسد که گزینه‌های سفارشی‌سازی محدود به رنگ‌ها هستند، زیرا هر چیزی که دارای یک قطعه جدید باشد اساساً یک وسیله نقلیه جدید در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، افشاکننده گفت که به نظر می رسد کالسکه ها برخلاف اسب Skyrim خوب کار می کنند.

امروز، فیلم واقعی خودروهای زمینی در استارفیلد در Twitter/X به بیرون درز کرد. انتشار آن ممکن است قریب الوقوع باشد.

https://x.com/bethesdaarabic/status/1822268537156653172?s=46

d988d8b3d8a7db8cd984 d986d982d984db8cd987 d8a7d8b3d8aad8a7d8b1d981db8cd984d8af d984d986d8af d8afd8b1 d988db8cd8afdb8cd988db8c d984d988 66b8cb493ee82

Starfield همچنین در شرف دریافت اولین بسط خود، Shattered Space است، در حالی که یک ‘Starborn” نام دومین علامت تجاری را نشان می دهد. گسترش.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا