اخبار روزاقتصاد

صفحه وب «Bitcoin Office» سانتا مونیکا فعال می شود

صفحه وب «Bitcoin Office» سانتا مونیکا فعال می شود

شهر سانتا مونیکا، کالیفرنیا، به طور رسمی بخش “Bitcoin Office” را در وب سایت خود اضافه کرد تا مشارکت های صنعتی را تقویت کند و فرصت های شغلی را افزایش دهد.

این اقدام حدود یک ماه پس از آن صورت می گیرد که شورای شهر سانتا مونیکا به اتفاق آرا برنامه آزمایشی بیت کوین سانتا مونیکا را تصویب کرد (BTC) Office.

مقامات می گویند که این ابتکار بدون هیچ هزینه ای برای شهر اجرا می شود.

پس از تصویب شورای شهر، سانتا مونیکا بخش جدید

گزارش‌ها حاکی از آن است که اداره شهر با بنیاد اثبات نیروی کار همکاری می‌کند تا به ساکنان و مشاغل مستقر در سانتا مونیکا در مورد بیت کوین و پتانسیل در اقتصاد مدرن.

بنیاد اثبات نیروی کار یک سازمان غیرانتفاعی است که به پر کردن شکاف بین فناوری‌های دیجیتال در حال ظهور و جوامع محلی اختصاص دارد. این بنیاد که در سال 2023 ایجاد شد، قصد دارد افراد را به مهارت های مورد نیاز برای بازار کار در حال تحول و محرک رشد اقتصادی در سانتا مونیکا مجهز کند. 

فراتر از وظایف آموزشی، دفتر بیت کوین قصد دارد مشارکت در بیت کوین را تقویت کند. صنعت برای تقویت بهبود اقتصادی سانتا مونیکا و ایجاد فرصت های شغلی جدید.

طبق صفحه وب‌سایت، این دفتر همکاری‌های استراتژیک را برای تقویت اقتصاد محلی و موقعیت «ساحل سیلیکون» به عنوان یک مرکز پیشرو برای نوآوری بیت‌کوین تسهیل می‌کند.

راه اندازی این دفتر با یک پست تبلیغاتی در مورد جشنواره بیت کوین آینده به نام بیت به نظیر در X دنبال شد. طبق این پست، سانتا مونیکا قصد دارد این رویداد را در 18 اکتبر، یک روز پس از پیشنهاد پیشنهادی، میزبانی کند. تاریخ 

لانا نگرته، معاون شهردار سانتا مونیکا تاکید کرد که برنامه دفتر بیت کوین سانتا مونیکا به جای خود دارایی، صرفاً بر آموزش متمرکز است.

نگرته گفت که این ابتکار با تلاش‌های مداوم شورا برای تقویت بهبود اقتصادی شهر همسو است.

انتظار می‌رود این برنامه ایجاد تبلیغات مثبت برای سانتا مونیکا و رونق گردشگری، به ویژه به دلیل اینکه این شهر میزبان جشنواره بیت کوین سالانه اقیانوس آرام است که سالانه هزاران نفر از علاقه مندان به بیت کوین را به خود جذب می کند.

نگرته ضمن ترویج فرصت‌های آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال، تصریح کرد که شهر سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین را تأیید نمی‌کند. در عوض، هدف این برنامه افزایش درک ساکنان از عملکردهای ارز دیجیتال است و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد استفاده و سرمایه گذاری آن اتخاذ کنند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا