اخبار روزاقتصاد

ابتکار آموزش بلاک چین تتر به ساحل عاج می رسد

ابتکار آموزش بلاک چین تتر به ساحل عاج می رسد

Tether با مؤسسه بلاک چین آفریقا، یک اندیشکده بلاک چین مستقر در رواندا، برای گسترش ابتکار آموزشی این شرکت رمزنگاری به ساحل عاج شریک شده است.

طبق یک اخبار در 9 اوت، Tether’s (USDT) مشارکت به ارائه آموزش بلاک چین به دانش آموزان از طریق کارگاه های آموزشی در پنج دانشگاه در کشور غرب آفریقا کمک می کند.

این دانشگاه‌ها عبارتند از Université Félix Houphouët-Boigny، Institut National Polytechnique Félix Houphouët-Boigny، Pigier Business School، Université Alassane Ouattara، و Université d’Abobo-Adjamé.

در ساحل عاج، تتر از برنامه‌هایی پشتیبانی می‌کند که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا در مورد فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال بیاموزند و مهارت‌های عملی کسب کنند. این ابتکار همچنین قراردادهای هوشمند را هدف قرار می دهد که در حال حاضر برای تقریباً تمام بخش های اقتصاد جهانی از جمله مراقبت های بهداشتی، مالی، هویت دیجیتال و مدیریت زنجیره تامین حیاتی هستند.

Education یک پروژه مهم برای صادرکننده stablecoin است که برنامه های آموزشی خود را از طریق واحد Tether Edu خود هماهنگ می کند.

این شرکت Tther Edu را در فوریه 2024 رونمایی کرد. تمرکز اصلی بر پیشرفت آموزش بلاک چین در بازارهای نوظهور آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه است. آسیا، اروپا و کشورهای مشترک المنافع نیز بازارهای هدف هستند.

فناوری بلاک چین و رمزنگاری در آفریقا

آفریقا همچنین دارای یک جامعه رمزنگاری بزرگ است. برای مثال، یک گزارش KASI Insight در ژوئن 2023 اشاره کرد که 66 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در سراسر قاره گفتند که در مورد ارز دیجیتال شنیده اند.

در همین حال، سایت ردیابی مالکیت کریپتو Triple A قرار می دهد تعداد کل افرادی که دارای رمزنگاری در آفریقا هستند 44 میلیون نفر است. در حالی که درصد کمی از کل جهانی بیش از 560 میلیون نفر است، رشد قابل توجهی در سرتاسر قاره وجود دارد، نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی برخی از کشورهایی هستند که بیشترین درصد مالکان رمزارز را دارند.

اما این همه رشد نیست و اکوسیستمی به سبک «غرب وحشی» است. صندوق بین المللی پول گفت در سال 2022 که بازار ارزهای دیجیتال آفریقا مقررات مورد نیاز است و چندین کشور در حال ایجاد چارچوب های نظارتی هستند در حالی که رمزارز در تعدادی از کشورها ممنوع است. مشکلات بایننس در نیجریه نیز بخشی را نشان می دهد. چالش نظارتی.

با این حال، علیرغم برخی از این موانع، بازار کلی ارزهای دیجیتال آفریقا در مسیر صعودی قرار دارد، به همین دلیل است که شرکت هایی مانند Valor به دنبال از طریق محصولات جدید دارایی های رمزنگاری شده از پتانسیل آن بهره ببرید.

پائولو آردوینو، مدیر اجرایی Tether در مورد این رشد اظهار نظر کرد و اشاره کرد که بسیاری از مردم در سراسر آفریقا در زندگی روزمره خود از رمزنگاری استفاده می کنند.

“در آفریقا، علاقه قابل توجه و رو به رشدی به ارزهای دیجیتال وجود دارد، که برای زندگی روزمره بسیاری از ساکنان ضروری است. تتر متعهد است که نسل بعدی رهبران ساحل عاج و آفریقا را با مهارت ها و درک مورد نیاز برای برتری در اقتصاد دیجیتال ارائه کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا