اخبار روزفناوری

ChatGPT اکنون به کاربران خود دسترسی رایگان به مدل DALL-E 3 می دهد، اما محدودیت روزانه دارد.

ChatGPT اکنون به کاربران خود دسترسی رایگان به مدل DALL-E 3 می دهد، اما محدودیت روزانه دارد.

OpenAI از زمان آغاز به کار ابزار هوش مصنوعی خود را توسعه داده است و با افزودن ویژگی‌های جدید به پیشرفت فناوری ادامه می‌دهد. معمولاً مشترکین ChatGPT Plus تمایل دارند از قابلیت های بیشتری نسبت به کاربران رایگان برخوردار شوند و به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشند. با این حال، این الگو اکنون در حال تغییر است، با پیشرفت‌های بسیاری که قبلاً برای کاربران ممتاز در نظر گرفته شده بود، اکنون برای طرح رایگان نیز در دسترس هستند. اخیراً، ویژگی DALL-E 3 توسط این شرکت گفته می شود که مسیر مشابهی را دنبال کرده است.

OpenAI اکنون به کاربران رایگان امکان می دهد از قابلیت های مدل DALL-E 3 لذت ببرند، اما محدودیتی وجود دارد

DALL-E 3 یک مدل هوش مصنوعی است که برای تولید تصاویر بر اساس توضیحات متنی استفاده می شود. هنگامی که OpenAI مدل DALL-E 3 خود را در سپتامبر سال گذشته عرضه کرد، به دلیل ارائه برخی از پیشرفت‌های قابل توجه توجه زیادی را به خود جلب کرد: تصاویر با جزئیات بیشتر، وضوح بالاتر، و درک بهتر اعلان‌ها. در حالی که این ابزار یکی از بهترین ها برای تولید تصویر هوش مصنوعی در نظر گرفته می شود، قبلا فقط برای کاربران ChatGPT Plus رزرو شده بود. این ممکن است با اعلام شرکت توسعه جدید تغییر کند.

OpenAI اخیراً آن را به X (توئیتر سابق) برد تا برنامه‌های خود برای گسترش قابلیت‌های DALL-E 3 را به اشتراک بگذارد. کاربران بدون ChatGPT، به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از این ابزار، روزانه تا دو تصویر ایجاد کنند. مطابق با پست آنها، شما فقط باید یک درخواست توضیح دهید که چه نوع تصویری را می خواهید، و ابزار بقیه کارها را انجام می دهد:

فقط از ChatGPT بخواهید یک تصویر برای یک عرشه اسلاید ایجاد کند، یک کارت را برای یک دوست شخصی سازی کند، یا به شما نشان دهد که چیزی شبیه چیست” و آن را برای شما درست می کند.< /em>

اگرچه محدودیت دو تصویر در روز می‌تواند برای سازندگان محتوا که پیش‌بینی می‌کنند از این ابزار برای کارهای خلاقانه‌شان استفاده کنند، یک عقب‌گرد باشد، اما نشان‌دهنده گامی قریب‌الوقوع مثبت در باز کردن چنین ویژگی‌ها و ابزارهایی به روی پایگاه کاربران رایگان است. خوب.

OpenAI با GPT-4o خود، تغییرات قابل توجهی را برای کاربران رایگان ایجاد کرده است که به آنها امکان می دهد از ویژگی های بیشتری که در ابتدا برای مشترکین پولی محفوظ بود، از جمله تجزیه و تحلیل تصویر و کدنویسی، بهره مند شوند. کاربران رایگان حتی می‌توانند از آخرین مدل ChatGPT که گفته می‌شود قوی‌ترین مدل آن تاکنون است، لذت ببرند و از پلتفورم برای نیازهای مختلف آنها، تنها با یک محدودیت روزانه.

chatgpt d8a7daa9d986d988d986 d8a8d987 daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986 d8aed988d8af d8afd8b3d8aad8b1d8b3db8c d8b1d8a7db8cdaafd8a7d986 d8a8d987 66b634482c58f

OpenAI، با گسترش این ویژگی ممتاز برجسته به کاربران رایگان، در جهت جدیدی در حال چرخش است. فراگیرتر بودن و اجازه دادن به تعداد زیادی از کاربران به ابزارهای پیشرفته خود دسترسی داشته باشند، حتی اگر دارای یک کلاه باشند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا