اخبار روزفناوری

FFXIV Shadow Data Center در 27 آگوست تعطیل می شود

FFXIV Shadow Data Center در 27 آگوست تعطیل می شود

مرکز داده اروپا با عنوان Shadow on FFXIV در 27 آگوست به طور رسمی بسته می شود. این یک مرکز داده آزمایشی بود که قبل از انتشار FFXIV: Dawntrail ایجاد شده بود. مرکز داده به نام Shadow اکنون در 27 آگوست بسته خواهد شد، زیرا هدف خود را برای کاهش ازدحام با انتشار Dawntrail انجام داده است.

علاوه بر بسته شدن Shadow Data Center، دنیاهای آزمایشی منتشر شده در این مدت نیز بسته خواهند شد. در عوض، بازیکنان باید به مراکز داده خانه خود بازگردند، که اکنون ممکن است باعث ازدحام خفیف شود، اما نباید به اندازه سطح ازدحام در طول Endwalker بد باشد.

Dawntrail نسبت به نسخه‌های توسعه‌دهنده قبلی راه اندازی نسبتاً نرم داشت. ، با حداقل زمان صف در سراسر صفحه. این باعث شگفتی بیشتر بازیکنان FFXIV شد، به خصوص آنهایی که زمان های صف FFXIV: Endwalker را تجربه کردند.

برای کسانی که از Shadow Data Center استفاده کرده‌اند، Square Enix اکنون از همه بازیکنانی که از آن استفاده می‌کنند می‌خواهد تا قبل از 27 آگوست به مرکز داده خانه خود بازگردند. سفر به مرکز داده Shadow دیگر پس از اوت در دسترس نخواهد بود. 16، بنابراین مطمئن شوید که همه شخصیت‌های شما به زمان بازگشته‌اند.

اگر فراموش کردید کاراکترهای خود را به مرکز داده اصلی خود بازگردانید، وحشت نکنید. اگر فراموش کنید شخصیت خود را از دست نمی دهید. شخصیت شما به طور خودکار به مرکز داده خانه شما برگردانده می شود.

هنگامی که Shadow و جهان های آزمایشی بسته می شوند، کاراکترها به مرکز داده خانه خود بازگردانده می شوند. جهان‌های زیر، جهان‌های آزمایشی هستند که در حال بسته شدن هستند.

  • بی گناهی
  • پیکسی
  • تیتانیا
  • سرمایه دار

علاوه بر بسته شدن Shadow Data Center، یک دوره نگهداری نیز وجود خواهد داشت، به این معنی که در این مدت نمی توانید به FFXIV دسترسی داشته باشید. این اتفاق در 27 آگوست رخ خواهد داد و بازی غیر قابل دسترس خواهد بود. وب‌سایت Lodestone همه اطلاعاتی را که ممکن است در مورد تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشید، دارد.< /p>

ffxiv shadow data center d8afd8b1 27 d8a2daafd988d8b3d8aa d8aad8b9d8b7db8cd984 d985db8c d8b4d988d8af 66b6342ceee25

آنها برنامه نگهداری برای حذف آتی Shadow Data Center و جهان های آزمایشی را منتشر نکرده اند. ، بنابراین در حال حاضر نمی توان گفت که دوره نگهداری چقدر طول می کشد. با این حال، آنها گفته اند که برای اطلاعیه آینده در مورد دوره تعمیر و نگهداری، مراقب وب سایت Lodestone باشند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا