اخبار روزفناوری

TSMC در حال تلاش برای جذب استعدادهای برتر 1 درصدی برای کارخانه آریزونا خود است زیرا پیشنهادات دستمزد آن احتمالاً فاقد فاکتور Oomph است.

TSMC در حال تلاش برای جذب استعدادهای برتر 1 درصدی برای کارخانه آریزونا خود است زیرا پیشنهادات دستمزد آن احتمالاً فاقد فاکتور Oomph است.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

مقابله‌های TSMC در برابر واحد تولید تراشه‌های آمریکایی پرچمدار خود در آریزونا تا به حال به دانش عمومی تبدیل شده‌اند، که با نشت مداوم و نظرات کارشناسان در چند ماه گذشته تقویت شده است. ظاهراً دو عامل در قلب ناتوانی کارخانه آریزونا در برخاستن قرار دارد: تفاوت در فرهنگ کاری آمریکا و تایوانی و تمایل TSMC به صرفه جویی در دستمزد.

امروز، نیویورک تایمز با تفسیر مفصل< /a> در مورد معضل TSMC، از جمله بر ناامیدی کارگران آمریکایی به دلیل شرایط سخت کاری و تلاش مدیریت برای استفاده از کارمندان برای انجام وظایفی فراتر از شرح وظایفشان در تلاش برای جلوگیری از تاخیرهای بیشتر در عملیاتی کردن واحد فاب.< /p>

به خاطر داشته باشید که TSMC قبلاً راه اندازی واحد آریزونا خود را به تعویق انداخته است و اکنون انتظار می رود عملیات تجاری تنها در نیمه اول سال 2025 آغاز شود.

این به دنبال گزارش در مورد این موضوع که در آن ما کمبود آب شیرین در آریزونا را به عنوان یک مانع مهم برای واحد فابریک TSMC برجسته کرده ایم که مشکل کمبود نیروی کار را تشدید می کند. البته، اینتل همچنین در حال ساخت یک مجتمع تراشه های عظیم در ایالت است که مملو از زنجیره تامین قوی و شبکه ای قابل اعتماد از مشارکت های دانشگاهی برای استخدام استعدادهای خام است.

TSMC دریافته است که فرهنگ معتاد به کار تایوان در ایالات متحده قابل اجرا نیست، حداقل بدون تغییرات شدید برای ایجاد یک معادله کار و زندگی متعادل تر. به هر حال، این شرکت از جلسات خود کاسته است و تلاش کرده تا حجم کاری کارمندان آمریکایی خود را کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا