اخبار روزفناوری

Hunt: Showdown 1896 Hellborn را در رویداد زمین سوخته معرفی می کند

Hunt: Showdown 1896 Hellborn را در رویداد زمین سوخته معرفی می کند

Crytek از اضافه شدن یک Wild Target جدید به Hunt: Showdown 1896 که در کنار رویداد جدیدی به نام زمین سوخته به بازی اضافه خواهد شد. این Wild Target و رویداد جدید هر دو در تاریخ 15 آگوست در دسترس بازیکنان خواهد بود و برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود.

دوزخه را می‌توان در اطراف قله‌های نقشه جدید کلرادو، Mammon’s Gulch در کمین یافت. علاوه بر Hellborn، Scorched Earth شامل سه پیمان برای شکارچیان می‌شود که در حین ورود به اعماق کوه‌های راکی، آن‌ها را متعهد شوند.

Hellborn منبع گرمای بسیار زیاد است و با گوش دادن به Dark Sight می توان آنها را به صورت شنیداری ردیابی کرد. برای کسانی که به دنبال این هدف جدید وحشی هستند، آنها را می توان در چندین مکان پیدا کرد. با این حال، آنها یک تهدید قابل توجه برای بازیکنان هستند، زیرا می توانند شکارچیان را در سرباره بپوشانند و همه چیز را در پی آن سوزانند. علاوه بر این، Hellborn به طرز باورنکردنی زوزه می کشد، که توجه بسیاری از شکارچیان دیگر را به خود جلب می کند، به این معنی که شما باید با تهدید دیگری مبارزه کنید.

همراه با Wild Target جدید برای شکار بازیکنان، رویداد Scorched Earth برای Hunt: Showdown 1896 نیز مهمات و سلاح های جدیدی را به همراه دارد. این شامل کاربین 1865، تفنگ پایه 73L پیاده نظام با نوع تک تیرانداز، دام خرس و یک نوع تیراندازی با کمان کراس کمان است.

یک سیستم چالش هفتگی جدید برای پشتیبانی از بازیکنانی که در رویداد زمین سوخته در میانه آن شرکت می‌کنند، و همچنین یک Battle Pass که شامل جوایز رایگان و ممتاز برای باز کردن قفل بازیکنان است، پیاده‌سازی شده است.

سه پیمان وجود دارد که شکارچیان می‌توانند در رویداد Hunt: Showdown 1896 Scorched Earth ببندند. اولین پیمان، پیمان حلال است. این تلاش برای ایجاد قدرت شکارچی در گولچ تحت فرمان وایات پرستون است.

دومین پیمان وحشی است که شکارچیان به هیچ درجه ای به قانون اعتماد ندارند. در عوض، آن‌ها در بیابان می‌مانند تا از حرمت رشته‌کوه‌ها دفاع کنند و در عین حال کسانی را که می‌خواهند از آن بهره‌برداری کنند مجازات می‌کنند.

سومین و سرانجام، پیمان دیوانه‌ها وجود دارد که به دنبال نشانه‌هایی از فساد، زیر پرده تاریکی دوباره ظاهر می‌شود. شکارچیانی که این پیمان را می پذیرند به دنبال پرورش و چند برابر کردن شگفتی هایی هستند که مجسمه ساز به وجود آورده است.

هر پیمان دارای ویژگی‌های خاص خود است که می‌تواند آن را برای یک شکارچی مفید کند. بازیکنان می‌توانند در نقاط عرضه به پیمان‌های خود متعهد شوند، که به آنها ویژگی‌های انحصاری خاص پیمان می‌دهد. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های موجود، ویژگی‌های شرطی پاداش را برای کسانی که به پیمان‌های خاصی متعهد می‌شوند، دریافت می‌کنند.

hunt showdown 1896 hellborn d8b1d8a7 d8afd8b1 d8b1d988db8cd8afd8a7d8af d8b2d985db8cd986 d8b3d988d8aed8aad987 d985d8b9d8b1d981db8c d985db8c daa9 66b4f374a9ce1

تریلر رویداد Scorched Earth و Hellborn Wild Target اکنون برای در YouTube تماشا کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا