اخبار روزفناوری

Corden می گوید Xbox Next هیبریدی نخواهد بود: Handheld یک افزونه خواهد بود. پایان بازی چند نفره Paywalled را پیش بینی می کند

Corden می گوید Xbox Next هیبریدی نخواهد بود: Handheld یک افزونه خواهد بود. پایان بازی چند نفره Paywalled را پیش بینی می کند

نسل بعدی کنسول ایکس باکس قبلاً در شایعات متعددی به طور برجسته ای مورد توجه قرار گرفته است. در طول سال گذشته، دو افشاگر پیشنهاد کرد که کنسول آتی مایکروسافت در اواخر سال 2026 راه اندازی شود و از پلی استیشن 6 سونی پیشی بگیرد و این استراتژی برای ایکس باکس 360 موفقیت آمیز بود.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت مشغول توسعه دستی Xbox است. تصور می‌شود که چندین نمونه اولیه در دست ساخت هستند، اگرچه انتشار آنها قریب‌الوقوع نیست. این باعث شد برخی از طرفداران Xbox حدس بزنند که کنسول بعدی ممکن است یک کنسول هیبریدی باشد، مانند Nintendo Switch (و احتمالاً Switch 2 نیز).

اما، در آخرین قسمت از Xbox Two پادکست Jez Corden از Windows Central گفت که اینطور نخواهد بود. به جای آن یک کنسول خانگی مناسب وجود خواهد داشت که به عنوان یک افزونه دستی به آن اضافه می شود. جالب اینجاست که کوردن همچنین پیش‌بینی کرد که مایکروسافت در نهایت بازی چندنفره Paywalled را حذف خواهد کرد، اما فقط برای Xbox بعدی، به عنوان انگیزه‌ای اضافی برای ارتقا از سری S|X.

من اکنون به شما می گویم: یک دستگاه دستی جداگانه و جانشین ایکس باکس سری ایکس وجود خواهد داشت. قرار است دو چیز متفاوت باشد. آنها فقط تلاش نمی کنند و فقط به صورت دستی وارد عمل می شوند. آنها قصد دارند یک کنسول سنتی تر برای افراد سری X و سپس یک کنسول دستی بسازند. […] من برای بازی های چندنفره ممتاز، جانشین سری X، دستی و پایان دیوار پرداخت را پیش بینی می کنم. این پیش بینی من است.

این مطمئناً خبر بسیار خوبی است، زیرا یک کنسول هیبریدی در مقایسه با یک کنسول خانگی تمام عیار ناگزیر از نظر عملکرد آسیب خواهد دید. علاوه بر این، سارا باند، رئیس ایکس باکس، را ساخت ادعا که Xbox بعدی بزرگترین جهش را از نسلی به نسل دیگر ارائه خواهد کرد. یکی از راه‌های انجام این کار، با وجود کاهش عملکرد چیپ‌ست‌های جدید، افزودن NPU یا واحد پردازش عصبی، برای انجام وظایف پیشرفته هوش مصنوعی.

corden d985db8c daafd988db8cd8af xbox next d987db8cd8a8d8b1db8cd8afdb8c d986d8aed988d8a7d987d8af d8a8d988d8af handheld db8cdaa9 d8a7d981d8b2 66b3a1f13d702

هنوز باید منتظر باشیم تا اطلاعات رسمی در مورد کنسول بعدی مایکروسافت بشنویم، اما با ما همراه باشید تا از آخرین شایعات و درزهای اطلاعاتی مطلع شوید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا