اخبار روزفناوری

Super Micro Computer (SMCI) انتظار دارد در سال 2025 درآمد NVIDIA در سال 2022 به دست آورد.

Super Micro Computer (SMCI) انتظار دارد در سال 2025 درآمد NVIDIA در سال 2022 به دست آورد.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

با افزایش سالانه 80 درصدی در مقایسه با 120 درصدی انویدیا، سهام Super Micro Computer (SMCI) اغلب به عنوان بهترین شرط اهرمی بعدی در مورد گاو موضوعی در حال تکامل هوش مصنوعی مطرح می شود. علاوه بر این، سازنده سرورهای با کارایی بالا در صورتی که راهنمایی‌های مبتنی بر درآمد فزاینده‌اش قابل انجام باشد، می‌تواند در برابر تبلیغات تبلیغاتی صحبت کند.

ارتباط Super Micro کامپیوتر با NVIDIA

به نفع کسانی که ممکن است آگاه نباشند، بزرگترین مشتری Super Micro Computer NVIDIA است و دومین مشتری بزرگ آن موجودیتی است که توسط NVIDIA پشتیبانی می شود. این ارتباط نزدیک، همبستگی بالا SMCI با سهام NVIDIA را توضیح می‌دهد که در بیشتر ماه‌های گذشته بالای 62 درصد باقی مانده و در حال حاضر 94 درصد است.

این ما را به اصل موضوع می‌رساند. اوایل این هفته، Super Micro Computer درآمد خود را برای سه ماهه چهارم مالی 2024 اعلام کرد. در حالی که بازار از حاشیه ناخالص نزولی SMCI ناامید شده بود، که با کاهش 5.8 درصدی بر اساس سالانه به 11.3 درصد به دلیل جنگ قیمتی شدید با HP و دل شکست خورد. به علاوه، ما از راهنمایی های خوشبینانه فروشنده سرور شگفت زده شدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا