اخبار روزفناوری

فصل Diablo IV از گروه های جهنمی در حال حاضر زنده است

فصل Diablo IV از گروه های جهنمی در حال حاضر زنده است

آخرین فصل Diablo IV اکنون پخش می شود، با عنوان فصل انبوهی از دوزخ. در این فصل، بازیکنان یک ویژگی جدید مبتنی بر موج به نام Infernal Hordes را تجربه می‌کنند که در آن می‌توانید امواج دشمنان را بارها و بارها از بین ببرید و جوایزی کسب کنید.

برای اولین بار در تاریخ Diablo IV، این ویژگی هم در قلمرو فصلی و هم در قلمرو ابدی در دسترس خواهد بود. برای قلمرو فصلی، یک Questline فصلی وجود خواهد داشت که قفل آن را باز می کند، و با قلمرو ابدی، یک Questline مختصر جدید وجود خواهد داشت که ویژگی Infernal Hordes را باز می کند.

توجه به این نکته مهم است که سیستم جدید مبتنی بر موج در World Tier III پس از تکمیل خط جستجوی لازم توسط بازیکنان در دسترس است. شما می توانید انتخاب کنید که شیاطین را با دوستان یا خودتان بکشید، پیشنهادهای جهنمی را در طول مسیر انتخاب کنید که می تواند به دویدن شما کمک کند یا مانع از آن شود. این پیشنهادات جهنمی نه تنها به شما موهبت می دهد، بلکه با افزایش قدرت شیاطین و تعداد دشمنانی که باید با آنها مقابله کنید، به شیاطین کمک می کند. بازیکنان مقدار محدودی از احیا خواهند داشت که می توانند در هنگام مبارزه در میان انفرنال هوردز از آنها استفاده کنند. تمام زندگی خود را از دست بدهید، و توسط شیاطین مصرف خواهید شد.

یک ویژگی انحصاری جدید برای قلمرو فصلی، Dungeons Hellbreach است. آنها قبل از اینکه بازیکنان ابتدا به داخل Infernal Hordes شیرجه بزنند، به عنوان مقدمه عمل می کنند، که همراه با Sesonal Progression و Season Journey نیز ارائه می شود.

این فصل، تغییرات جدید زیادی در Diablo IV وارد می‌شود، از جمله 50 Uniques و Legendaries جدید که مدت‌ها پس از پایان فصل به سود بازیکن ادامه خواهند داد. سلاح‌هایی که دارای ویژگی‌های خاصی هستند، بهترین شانس را برای حضور در Spoils of Hell در Infernal Hordes خواهند داشت، بنابراین حتماً مراقب آن سلاح‌ها باشید.

با این فصل جدید، مجموعه ای از ترفندها و تغییرات کیفیت زندگی ارائه می شود. این شامل به‌روزرسانی‌های Helltide، نرخ سقوط افسانه‌ای و موارد دیگر می‌شود.

به‌عنوان مثال، قطره‌های Baneful Heart در Helltide اکنون افزایش یافته‌اند، و تضمین شده است که از Helltide Commanders حذف شوند. هدایای شکنجه شده اکنون 75 سیندر قیمت دارد.

Uber Uniques اکنون به عنوان Mythic Uniques شناخته می‌شود و اگر یکی را پیدا کنید چراغ روشنی از نور را به آسمان پرتاب می‌کند تا مطمئن شوید که این غارت را از دست ندهید. علاوه بر این، اگر در Helltide، Nightmare Dungeons یا Infernal Hordes بازی می‌کنید، اکنون با پشت سر گذاشتن سطح 100، شانس سقوط Legendary افزایش می‌یابد.

d981d8b5d984 diablo iv d8a7d8b2 daafd8b1d988d987 d987d8a7db8c d8acd987d986d985db8c d8afd8b1 d8add8a7d984 d8add8a7d8b6d8b1 d8b2d986d8afd987 66b3854c4670c

Blizzard یک پست وبلاگ عظیم حاوی جزئیات هر چیزی که باید در مورد فصل انفرنال هوردها، شامل همه تغییرات PTR.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا