اخبار روزفناوری

سهام شرکت های بزرگ ژاپنی بازی سقوط کرد

سهام شرکت های بزرگ ژاپنی بازی سقوط کرد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

بورس اوراق بهادار توکیو به طور قابل توجهی سقوط کرده است و ضررهای هنگفتی را به شرکت های بزرگ بازی ژاپنی وارد کرده است. شرکت هایی مانند نینتندو، سگا، کپکام و اسکوئر انیکس از جمله شرکت هایی هستند که افت را تجربه کرده اند. بازار سهام بورس توکیو برای سه روز متوالی در حال افت بوده است. از 5 آگوست 2024، بازار سهام نسبت به روز گذشته 4,451.28 ین کاهش یافت که این بزرگترین افت از زمان سقوط بازار سهام در سال 1987 بوده است.

از بین شرکت‌های بازی ژاپنی که تحت تأثیر قرار گرفتند، CAVE در این روز بیشترین تأثیر را داشت. آنها افت 23 درصدی را تجربه کردند و کپکام با 16 درصد پشت سر گذاشت. همانطور که توسط آمار به اشتراک گذاشته شده در X.

با این حال، نینتندو ضرر قابل توجهی را نیز تجربه کرد. آنها برای سه روز متوالی شاهد کاهش در سهام خود بودند که باعث شد آنها به پایین ترین سطح سال جدید برسند. این در زمان نسبتاً سختی برای نینتندو رخ می دهد، زیرا آنها به تازگی را منتشر کرده بودند. گزارش مالی آنها برای سه ماهه اول سال مالی 2025. در این گزارش مشخص شد که آنها با افت 46 درصدی فروش و 70 درصدی کاهش در سود عملیاتی، افت شدید فروش را تجربه می کنند.

Capcom به حد مجاز رسید (یعنی زمانی که حداکثر مقداری که قیمت سهام می‌تواند در یک روز معاملاتی کاهش یابد اتفاق می‌افتد)، علیرغم اینکه Capcom گفته بود پیش‌بینی‌های مثبتی برای سال مالی داشته است.

البته، سقوط بازار سهام توکیو به طور قابل توجهی تنها بر شرکت هایی مانند نینتندو، کپکام و اسکوئر انیکس تأثیر نمی گذارد. همچنین شرکت‌های بزرگ فناوری مانند NVIDIA، Apple و Microsoft را تحت تأثیر قرار داد.

برای برخی، سقوط بازار سهام چندان غافلگیرکننده نیست. عوامل زیادی وجود داشت که به سقوط بازار کمک کرد، مانند حجم عظیم نگرانی ها در مورد اقتصاد ایالات متحده و همچنین افزایش سریع ین در برابر دلار. برای مقابله با این، بانک ژاپن نرخ بهره را از 0.1% به 0.25% افزایش داده است که به افزایش قابل توجه ین پس از این تصمیم کمک کرد.

اینکه آیا بازار سهام به سقوط خود ادامه می‌دهد یا اینکه به آرامی به حالت عادی بازخواهد گشت، هنوز مشخص نیست، اما این رویداد به عنوان یک یادآوری واضح از میزان نوسانات بازار سهام برای کسانی که خرید و فروش را انتخاب می‌کنند کمک می‌کند. به اشتراک می گذارد.

d8b3d987d8a7d985 d8b4d8b1daa9d8aa d987d8a7db8c d8a8d8b2d8b1daaf da98d8a7d9bed986db8c d8a8d8a7d8b2db8c d8b3d982d988d8b7 daa9d8b1d8af 66b233c325efb

با کاهش قابل توجهی که نینتندو تجربه کرده است، مردم در نظر دارند سهام نینتندو را خریداری کنند تا بتوانند به سود خود دست پیدا کنند. زمانی که زیان آنها به سطح عادی بازگردد، سود مناسبی خواهند داشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا