اخبار روزفناوری

AMD Fluid Motion Frames 2 “به طرز احمقانه ای خوب” است و فریم را در اکثر سناریوها دو برابر می کند

AMD Fluid Motion Frames 2 “به طرز احمقانه ای خوب” است و فریم را در اکثر سناریوها دو برابر می کند

AMD Fluid Motion Frames 2< /a> گامی تعیین کننده به جلو نسبت به نسخه قبلی این فناوری است، به طوری که کارشناسان فناوری در Digital Foundry آن را “به طرز احمقانه ای خوب” تشخیص دادند.

در آخرین قسمت از پادکست هفتگی خود، کارشناسان فناوری اولین نگاهی به نسخه جدید نسل قاب در سطح راننده AMD ارائه دادند و نحوه بازی های آزمایش شده – Control، Cyberpunk 2077 و Senua’s Saga: Hellblade 2 – AMD را برجسته کردند. Fluid Motion Frames 2 معمولاً دوبرابر نرخ فریم پایه را با کیفیت بسیار بهتری نسبت به نسخه اول ارائه می دهد که به دلیل کیفیت پایین فریم های سریع درون یابی شده در سکانس هایی با حرکت بسیار سریع خاموش می شود. به این ترتیب، این فناوری اکنون می‌تواند تجربه‌ای با نرخ تازه‌سازی بالا با کیفیت بصری قابل قبولی را حتی در کارت‌های گرافیکی میان‌رده مانند RX 7900 GRE ارائه دهد.

علی‌رغم پیشرفت‌هایی که توسط AMD Fluid Motion Frames 2 ایجاد شده است، برخی از مشکلات همچنان پابرجا هستند، مانند مشکلات کیفیت بصری برای عناصر HUD، مانند شبکه هدف در Control. با این وجود، این فناوری پتانسیل بالایی را نشان می‌دهد، زیرا می‌تواند تجربه‌ای عالی را هم در بازی‌های سریع و هم در عناوین کندتر، حتی با نرخ فریم پایه پایین، ارائه دهد. به طور کلی، کیفیت بهتر از Lossless Scaling است، برنامه‌ای که تولید فریم را روی هر پردازنده گرافیکی ارائه می‌دهد که تنظیم شده است گزینه 4x FPS در آینده، و در حالی که به دلایل واضح نمی تواند تا NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3 Frame Generation را نگه دارد، AMD FMF2 هنوز هم برای بازی هایی که هرگز به تولید فریم نمی رسند عالی است. به هر شکل یا بازی های شبیه سازی شده.

اطلاعات بیشتر در مورد AMD Fluid Motion Frames 2 در وب سایت رسمی AMD.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا