اخبار روزاقتصاد

شرکت بهداشت و درمان Semler Scientific 3 میلیون دلار بیت کوین می خرد

شرکت بهداشت و درمان Semler Scientific 3 میلیون دلار بیت کوین می خرد

Semler Scientific در حال افزایش ذخایر بیت کوین خود با خرید 3 میلیون دلاری است و مجموع دارایی های خود را به 929 BTC می رساند.

Semler Scientific سازنده دستگاه‌های پزشکی که به صورت عمومی معامله می‌شود، استراتژی شرکتی خود را که بر خرید بیت‌کوین متمرکز است، دو چندان می‌کند (BTC)، با آخرین تراکنش که ذخایر رمزنگاری آن را چند میلیون دلار افزایش داد.

در نتایج مالی در هر سه ماهه دوم که در روز دوشنبه، 5 آگوست منتشر شد، این شرکت فاش کرد که در همان روز، 52 بیت کوین اضافی را با هزینه مجموع 3 میلیون دلار خریداری کرده است که مجموع ارز دیجیتال را به ارمغان می آورد. 929 بیت کوین ذخیره می کند. داگ مورفی-چوتوریان، مدیر اجرایی سملر ساینتیفیک گفت که این شرکت همچنان بر روی کسب و نگهداری بیت کوین متمرکز است و در عین حال از کسب و کار مراقبت های بهداشتی ما حمایت و گسترش می دهد.

“ما همچنان بر این باوریم که بیت کوین یک سرمایه گذاری قانع کننده است و برنامه ای برای به دست آوردن بیت کوین های اضافی با پول نقد ما از عملیات، و همچنین با پول نقد حاصل از فروش اوراق بهادار تحت بیانیه ثبت قفسه 150 میلیون دلاری ما، پس از اجرایی شدن برنامه داریم.”

داگ مورفی-چوتوریان

در گزارش نتایج مالی آمده است: در سه ماهه دوم، درآمد سملر ساینتیفیک 14.5 میلیون دلار بود که 22 درصد کاهش نسبت به 18.6 میلیون دلار در دوره مشابه سال 2023 داشت. علیرغم تعهد شرکت به افزایش ذخایر بیت کوین، سهام سملر ساینتیفیک بر اساس داده های Google Finance، پس از این گزارش، 7.5 درصد کاهش یافت و به 8.22 دلار رسید.

Semler Scientific می گوید بیت کوین “سرمایه گذاری قانع کننده” است

شرکت مراقبت های بهداشتی مستقر در سانتا کلارا ابتدا اعلام کرد قصد دارد خرید بیت کوین را در اواخر ماه مه آغاز کند، زمانی که 581 بیت کوین را به مبلغ کل 40 میلیون دلار خریداری کرد.

در آن زمان، اریک سملر، رئیس Semler Scientific گفت که استراتژی خزانه بیت کوین این شرکت بر این باور است که بیت کوین یک “ذخیره قابل اعتماد ارزش و یک سرمایه گذاری قانع کننده” است. او همچنین اضافه کرد که شرکت فناوری پزشکی به “ویژگی های منحصر به فرد” بیت کوین مانند دارایی کمیاب و محدود که می تواند به عنوان “حفاظ تورم معقول و پناهگاه امن در میان بی ثباتی جهانی” عمل کند، اعتقاد دارد.

با آخرین خرید، Semler Scientific در فهرست برترین شرکت های عمومی در سراسر جهان که بیت کوین را در ترازنامه خود نگه می دارند، رتبه نوزدهم را به خود اختصاص داد و از شرکت استخراج بیت کوین کانادایی پیشی گرفت Bitfarms، براساس داده از بیت کوین خزانه.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا