اخبار روزفناوری

Phantom Blade Zero ممکن است بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه شود، زیرا توسعه دهنده هیچ پلتفرمی را رد نکرده است.

Phantom Blade Zero ممکن است بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه شود، زیرا توسعه دهنده هیچ پلتفرمی را رد نکرده است.

فانتوم بلید زیرو ممکن است در برخی مواقع بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه شود، زیرا سازنده هیچ پلتفرمی را رد نکرده است.

در بیانیه جدیدی به اشتراک گذاشته شده امروز، توسعه‌دهنده بازی S-GAME به مصاحبه ای که در جریان Chinajoy امسال برگزار شد، جایی که یک توسعه دهنده ناشناس در مورد تقاضای پایین ایکس باکس در آسیا به طور کاملاً مشخص صحبت کرد و گفت که این بیانیه نشان دهنده “ارزش ها یا فرهنگ S-GAME، زیرا ما معتقدیم که بازی خود را در دسترس همه قرار دهیم و هیچ پلتفرمی را برای Phantom Blade Zero رد نکرده ایم.” به این ترتیب، استودیو سخت در حال کار روی توسعه و توسعه است برای اطمینان از اینکه هر چه بیشتر بازیکنان می توانند از بازی لذت ببرند، صفحات را منتشر کنید.

شرم آور است اگر Phantom Blade Zero کنسول های Xbox را کنار بگذارد، زیرا بازی در حال توسعه توسط S-GAMES ترکیبی عالی از بازی های Soulslike و اکشن به نظر می رسد، همانطور که Kai در پیش نمایش.

دهکده‌ها و معابد Phantom Blade Zero که با زیبایی‌شناسی تیره و تار پوشیده شده‌اند، نسبت به شخصیت بازیکن و مبارزات چند وجهی در درجه دوم اهمیت قرار دارند. نسخه ی نمایشی با یک آموزش سریع آغاز می شود، از طریق اصول اولیه پیمایش از پریدن، خم شدن در دهانه های باریک، و دوی سرعت قبل از برخورد با یک دشمن تنها که کیسه بوکس عالی برای آموزش مبارزه است. S-Games تکرار کرد که نمی‌خواهند عنوان Soulslike در نظر گرفته شود. در عوض، یکی از توسعه‌دهندگان اشاره کرد که «اکشن سنتی مبتنی بر ترکیب را در نقشه Souls» و اینکه چگونه تلفیقی از این دو کهن‌الگو است را برمی‌گردانند. یک سبک سینمایی Wuxia در مبارزه وجود دارد که بازیکنان را کاملاً شگفت زده می کند زیرا آنها یاد می گیرند چگونه کوره های Souls خود را بردارید و با چشمانی جدید به Phantom Blade Zero نزدیک شوند.

phantom blade zero d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d8b1 d8b1d988db8c daa9d986d8b3d988d984 d987d8a7db8c d8a7db8cdaa9d8b3 d8a8d8a7daa9d8b3 66b1531aa40bf

Phantom Blade Zero در تاریخ انتشاری که هنوز تایید نشده است برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 عرضه می شود. .

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا