اخبار روزفناوری

QuakeCon 2024 از 8 آگوست با BYOC، Livestream و موارد دیگر آغاز می شود

QuakeCon 2024 از 8 آگوست با BYOC، Livestream و موارد دیگر آغاز می شود

پنجشنبه آینده، QuakeCon 2024 رسما آغاز می‌شود و به استراحتگاه و مرکز همایش Gaylord Texan در گریپیوین، تگزاس بازمی‌گردد. این رویداد با مهمانی LAN BYOC (رایانه خود را بیاورید) و همچنین پخش‌های زنده زیادی برای طرفداران شروع می‌شود.

رویداد BYOC تمام شده است، بنابراین طرفداران نمی‌توانند در آن رویداد شرکت کنند مگر اینکه بلیت داشته باشند. با این حال، پخش زنده از QuakeCon در 8 اوت در ساعت 15 PT / 4 PM ET / 11 PM BST آغاز می شود. پخش زنده با پیامی از مارتی استراتن و هوگو مارتین از id Software آغاز خواهد شد. این پیام به طرفداران یک برنامه برنامه‌نویسی می‌دهد تا بدانند در طول پخش زنده چه انتظاری دارند. همراه با برنامه برنامه‌نویسی، چند اطلاعیه ویژه از id Software نیز وجود خواهد داشت.

هواداران می‌توانند انتظار داشته باشند که جریانی زنده از اجرای آزمایشی آنلاین The Elder Scrolls و همچنین جریان داوری Fallout 76 Camp را ببینند. کسانی که علاقه مند به تماشای جریان هستند می توانند آنها را در کانال رسمی توییچ Bethesda پیدا کنند. همه برنامه‌های پخش زنده در وب‌سایت QuakeCon در دسترس هستند.

برنامه پخش جریانی برای 8 آگوست به شرح زیر است (همه زمان ها CT هستند):

3 بعدازظهر: به QuakeCon 2024 خوش آمدید

3:30 بعد از ظهر: Slayers Club به صورت زنده با id Software قسمت اول

4:30 بعد از ظهر: Slayers Club به صورت زنده با id Software قسمت دوم

برنامه 9 آگوست به شرح زیر است:

3 بعدازظهر: Slayers Club به صورت زنده با id Software قسمت سوم

4 بعد از ظهر: ESO x Quakecon 2024 آزمایشی مسابقه امتیاز بالا

5 بعدازظهر: Fallout: Inside the Vault زنده – Milepost Zero

برنامه 10 آگوست به شرح زیر است:

3 بعد از ظهر: Slayers Club به صورت زنده با بخش چهارم نرم افزار id

4 بعد از ظهر: Fallout Summer C.A.M.P. مسابقه

5 عصر: مسابقه صفحه کلید کثیف Quakecon – با مشارکت Steelseries

QuakeCon در مجموع چهار روز به طول خواهد انجامید، با فعالیت‌های زیادی در محل برای شرکت کردن طرفداران. این فعالیت‌ها شامل مسابقات انجمن BYOC، دهکده رومیزی و بازی‌های Free2Play است. برای کسانی که بلیط های پذیرش عمومی را خریداری کرده اند، نمی توانید در رویدادهای BYOC شرکت کنید، اما می توانید در بقیه مواردی که QuakeCon ارائه می دهد شرکت کنید. بلیط‌های ورودی عمومی به افراد اجازه می‌دهد از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد به مرکز همایش دسترسی داشته باشند.

مانند سال‌های گذشته، Dallas Pets Alive به QuakeCon بازخواهد گشت، جایی که مردم می‌توانند اتاق Kitten AFK و جریان‌های توله‌سگ را تجربه کنند. آنها همچنین تی شرت های سفارشی محبوب خود را که می توان به صورت آنلاین و در محل پیدا کرد به فروش خواهند رساند.

امسال، QuakeCon از چندین موسسه خیریه حمایت خواهد کرد. این شامل InfluentiALS Foundation، 1Up Cancer، Gamers Outreach و خون‌رسانی در محل برای صلیب سرخ آمریکا می‌شود.

اگر نمی‌توانید شخصاً در QuakeCon شرکت کنید اما همچنان می‌خواهید از مزایای این رویداد بهره ببرید، در همه پلت‌فرم‌ها فروش برای بازی‌های Bethesda، به طرفداران این امکان را می‌دهد تا بر روی برخی از بازی‌هایی که ممکن است برای مدتی منتظر آن بوده‌اند، تخفیف دریافت کنند.

quakecon 2024 d8a7d8b2 8 d8a2daafd988d8b3d8aa d8a8d8a7 byocd88c livestream d988 d985d988d8a7d8b1d8af d8afdb8cdaafd8b1 d8a2d8bad8a7d8b2 d985db8c 66b1266e93424

QuakeCon 2024 امسال به دنبال پرجمعیت است و حتی افراد این فرصت را خواهند داشت که برنده برخی چیزهای خوب شوند. از SteelSeries در مسابقه صفحه کلید کثیف.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا