اخبار روزفناوری

محبوب ترین مینی بازی Final Fantasy VII Rebirth در قسمت 3 بازسازی می شود

محبوب ترین مینی بازی Final Fantasy VII Rebirth در قسمت 3 بازسازی می شود

به گفته کارگردان بازی، اگر محبوب‌ترین مینی‌بازی نباشد که در Final Fantasy VII Rebirth دیده می‌شود، برای قسمت سوم و پایانی این سه‌گانه اصلاح می‌شود.

همانطور که در X/Twitter توسط @neo_aoshi، در جریان یک پنل در کنفرانس انیمه Otacon با تهیه کنندگان و صداپیشگان بازی، نائوکی هاماگوچی کارگردان در مورد مینی بازی خون ملکه صحبت کرد و فاش کرد. که او درخواست های زیادی از طرفداران در مورد نسخه واقعی بازی ورق دریافت کرده است. در حالی که او نمی‌توانست تایید کند که یکی از این بازی‌ها عرضه می‌شود، اما فاش کرد که یک نسخه اصلاح‌شده از مینی‌گیمی در سومین و آخرین ورودی سری گنجانده خواهد شد.

سری فاینال فانتزی با مینی گیم‌های کارتی مانند Triple Triad از هشتمین ورودی سری و Tetra Master از نهمین ورودی سری غریبه نیست، بنابراین گنجاندن Queen’s Blood در Final Fantasy VII Rebirth بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ، اگرچه امکان به چالش کشیدن اکثریت قریب به اتفاق NPCها مانند آنچه در Final Fantasy VIII وجود داشت وجود نداشت. امیدواریم نسخه اصلاح شده مینی بازی به بازیکنان این امکان را بدهد که بازی های بیشتری را در برابر تعداد بیشتری از حریفان نسبت به Rebirth انجام دهند.

d985d8add8a8d988d8a8 d8aad8b1db8cd986 d985db8cd986db8c d8a8d8a7d8b2db8c final fantasy vii rebirth d8afd8b1 d982d8b3d985d8aa 3 d8a8d8a7d8b2d8b3 66b0ee2f5f208

غنای مینی گیم ها تنها یکی از مواردی است که تجربه Final Fantasy VII Rebirth را تعریف می کند. با بررسی بازبینی Kai، می‌توانید درباره دومین ورودی این سری که در حال حاضر به طور انحصاری در پلی‌استیشن 5 در دسترس است، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا