اخبار روزاقتصاد

استخراج کننده بیت کوین Core Scientific در آینده با وجود افت تولید اخیر مثبت است

استخراج کننده بیت کوین Core Scientific در آینده با وجود افت تولید اخیر مثبت است

Core Scientific که ورشکستگی را کنار زده است، علیرغم کاهش 4.4 درصدی تولید در جولای، نسبت به آینده تجاری خود خوشبین است.

شرکت استخراج رمز ارز Core Scientific< /a> می‌گوید آینده کسب‌وکار استخراج بیت‌کوین (BTC) ” روشن» زیرا استخراج‌کنندگان را به سایت‌های اختصاصی منتقل می‌کند و آماده می‌شود تا «بخش قابل توجهی» از زیرساخت خود را برای خدمات محاسباتی با عملکرد میزبانی بالا تغییر دهد.

این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای ادغام تراشه جدید ASIC 3 نانومتری Block است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است. 5 آگوست اعلامیه مطبوعاتی. مدیر عامل Core Scientific، آدام سالیوان، تاکید کرد که این توسعه به عنوان “محرکی برای به‌روزرسانی قابل توجه ماینرها و رشد نرخ هش” عمل می‌کند.

علیرغم دیدگاه خوشبینانه شرکت در مورد عملکرد آینده، Core Scientific گزارش داد که تنها 411 بیت کوین در ماه جولای استخراج شده است که نشان دهنده کاهش 4.4 درصدی نسبت به ژوئن است. این شرکت همچنین فاش کرد که 97 درصد از بیت کوین استخراج شده در ماه ژوئیه را برای پوشش هزینه های عملیاتی فروخته است.

چشم انداز پس از ورشکستگی

شرکت استخراج بیت کوین مستقر در تگزاس از زمان اعلام ورشکستگی در سال 2022، نتیجه ای از FTX سقوط کرد. این وضعیت منجر به توقف موقت معاملات سهام آن در نزدک تحت عنوان CORZ شد، اگرچه معاملات بعداً از سر گرفته شد پس از اجتناب موفقیت آمیز شرکت از بسته شدن.

Core Scientific، علی‌رغم مشکلات مالی گذشته، به کار با ناوگان قوی دکل‌های ASIC ادامه می‌دهد. همانطور که در بیانیه مطبوعاتی نشان داده شده است، تا پایان جولای، این شرکت 214000 ماینر بیت کوین و نرخ هش کل 25.3 EH/s داشت که در هفت مرکز داده در جورجیا، کنتاکی، کارولینای شمالی، داکوتای شمالی و تگزاس پخش شده است. تا سال 2028، Core Scientific قصد دارد ظرفیت استخراج خود را بیش از 50 درصد افزایش دهد و میزان تولید استخراج خود را دو برابر کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا