اخبار روز

ورود شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کارون به فرودگاه بین المللی کرمان

ورود شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کارون به فرودگاه بین المللی کرمان

۰۹:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

علی جزینی زاده در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان گفت: از یکسال پیش ودر پی وصول گلایه ها‌ی مردم و مسئولان با حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد علاوه بر افزایش پرواز‌های شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهراباد و بالعکس، شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم ایرو کارون به جمع شرکت‌های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد. 

وی افزود: اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتربرای خدمت رسانی به مردم و مسئولان امادگی پذیرش پرواز‌های برنامه‌ای در فرودگاه‌های استان کرمان را دارد.

به گفته وی، پرواز‌های شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B۷۳۷ در روز‌های جمعه_ شنبه_یکشنبه_ دوشنبه ساعت ۲۳/۴۰ و روز‌های سه شنبه و چهار شنبه ۰۷/۴۰ از فرودگاه بین المللی کرمان به فرودگاه بین المللی مهرآباد و پرواز‌های شرکت هواپیمایی قشم ایر با هواپیمای B۷۳۷ یکشنبه هاساعت۲۱/۵۰، سه شنبه هاساعت۲۲/۱۰و جمعه‌ها ساعت ۰۶/۰۰ از فرودگاه بین المللی کرمان به تهران انجام می‌شوند.

جزینی زاده بیان داشت: با ورود شرکت‌های هواپیمایی فوق تعداد ۲۰۰۰صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین المللی کرمان اضافه گردیده است.

وی گفت: همچنین شرکت‌های هواپیمائی آسا جت و پارس نیز پرواز‌های غیر برنامه‌ای به فرودگاه مرکز استان انجام می‌دهند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا