اخبار روزفناوری

تاخیر هوشمند اپل باعث نمی شود که آیفون 16 در ماه سپتامبر عرضه شود، اما خبری نیست که فروش آن تحت تاثیر قرار گیرد.

تاخیر هوشمند اپل باعث نمی شود که آیفون 16 در ماه سپتامبر عرضه شود، اما خبری نیست که فروش آن تحت تاثیر قرار گیرد.

انتظار می‌رود که رونمایی آیفون 16 در ماه سپتامبر انجام شود و اپل قرار است چهار مدل جدید را به عموم مردم معرفی کند. این رونمایی معمولاً به این معنی است که این گوشی‌ها iOS 18 را بدون نسخه اجرا می‌کنند. متأسفانه، اجرای آخرین و بهترین به‌روزرسانی این شرکت به این معنی نیست که هیچ یک از چهار مدل اجرا می‌شوند Apple Intelligence بلافاصله، که می تواند اعلامیه را پیچیده کند. با این حال، یک گزارش جدید بیان می‌کند که عرضه آیفون 16 تنها به این دلیل که غول فناوری با تأخیر در حال اجراست و مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را به میز عرضه می‌کند، به تعویق نخواهد افتاد.

قبلا گزارش شده بود که Apple Intelligence در iOS 18.1 اجرا می شود

به جای iOS 18، گزارش قبلی مارک گورمن از بلومبرگ اشاره کرد که Apple Intelligence روی خواهد کرد. با انتشار iOS 18.1، به این معنی که مدتی پس از عرضه آیفون 16 خواهد آمد. حالا، گورمن در آخرین نسخه خبرنامه «Power On» خود بیان می‌کند که این تأخیر تأثیری بر اعلام ماه سپتامبر نخواهد داشت. با این حال، مشتریان چقدر باید منتظر بمانند تا آن ویژگی های مولد هوش مصنوعی را امتحان کنند؟ بر اساس آخرین گزارش، Apple Intelligence ممکن است تا ماه اکتبر آماده نباشد، که ممکن است بسیاری از خریداران بالقوه را ناراضی کند.

“این روزها، اپل معمولا آیفون را در ماه سپتامبر عرضه می کند. اما با معمای مشابهی مواجه است. Apple Intelligence – یکی از ویژگی های اصلی آیفون 16 – تا ماه اکتبر آماده نخواهد شد. با این حال، این بار، اپل روش متفاوتی را در پیش گرفته و تا زمانی که سرویس ها آماده نشده باشند، سخت افزار جدید را متوقف نمی کند. به من گفته شده است که عرضه آیفون تقریباً در همان زمان سال گذشته اتفاق می افتد – با نگاهی گذرا به تقویم، تاریخ 10 سپتامبر یک تاریخ محتمل است – و کاربران باید در ماه اکتبر سخت افزار جدید خود را به iOS 18.1 ارتقا دهند تا بتوانند از آن استفاده کنند. Apple Intelligence.”

قبلا گزارش شده بود که اپل تعداد محموله های 90 میلیونی را هدف قرار داده است

ممکن است تأخیر ارزشش را داشته باشد زیرا یک پیش‌نمایش کوچک از Apple Intelligence در حال اجرا بر روی M2 iPad Pro نشان می‌دهد که کاملاً قادر است و می‌تواند بازنویسی و تصحیح تقریباً 15000 کاراکتر کاملاً روی دستگاه، چیزی است که Galaxy سامسونگ هوش مصنوعی نمی تواند مطابقت داشته باشد یا حتی به آن نزدیک شود. ما انتظار پیشرفت‌های بیشتری را داریم و با دانستن تمایل اپل برای ارائه یک محصول بکر، یک تاخیر باید به شرکت کوپرتینویی فضای تنفسی بسیار مورد نیاز برای اصلاح جنبه‌های مختلف هوش اپل بدهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا