اخبار روزفناوری

بازسازی گوتیک در گیم پلی نویدبخش نشان داده شده است، تلاش های گسترده و ساخت را تأیید می کند

بازسازی گوتیک در گیم پلی نویدبخش نشان داده شده است، تلاش های گسترده و ساخت را تأیید می کند

بازسازی گوتیک مورد انتظار آخرین چیزی بود که در نمایشگاه THQ Nordic Showcase امروز به نمایش گذاشته شد. توسط استودیوی اسپانیایی تازه‌ساخت Alkimia Productions توسعه یافته است، چند سال در دست ساخت بوده است.

فیلم‌های گیم‌پلی جدید عمیق‌ترین ظاهری را که تاکنون ارائه کرده‌اند، نشان می‌دهند که پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای را در تصاویر و انیمیشن‌ها نسبت به آنچه قبلا دیده‌ایم، نشان می‌دهد. در حین ایجاد این بازسازی، توسعه‌دهندگان ادعا کردند که بر چهار ستون اصلی گوتیک تمرکز کرده‌اند: شبیه‌سازی دنیای زنده، اکتشاف، داستان و مبارزه.

شبیه سازی جهان در مقیاسی خواهد بود که «به ندرت» در یک بازی دیده شده است، به لطف کارهای روزمره زندانیان مستعمره کیفری و موجوداتی که در آن منطقه زندگی می کنند. شما همچنین کاملاً آزاد هستید که تصمیم بگیرید کجا و چه زمانی به یک منطقه خاص بروید، البته با خطر خودتان. در طول کاوش‌های خود، با شخصیت‌های پیچیده‌ای روبرو می‌شوید که شما را در مأموریت‌های پیچیده‌ای می‌فرستند که می‌توانند به روش‌های مختلف تکمیل شوند و جهان را وادار می‌کند تا به همان شیوه پاسخ دهد.

گفته می شود که مبارزه قانع کننده، آهسته و تاکتیکی همراه با پیشرفت شخصیت رضایت بخش است. بازیکنان می‌توانند بین انواع سلاح‌های غوغا یا دور و همچنین یادگیری جادو انتخاب کنند. آموزش آن سلاح ها برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها بسیار مهم خواهد بود.

فراتر از این وعده‌های نسبتاً عمومی، Alkimia همچنین فاش کرد که بازسازی گوتیک دارای ماموریت‌های جدید و همچنین گسترش برخی از موارد موجود خواهد بود. کاردستی پیچیده‌تر خواهد بود و پیشرفت شخصیت با ارزش‌تر است. علاوه بر این، رابط کاربری (UI) به طور هدفمند به حداقل رسانده شده است تا غوطه وری در گیم پلی به حداکثر برسد.

< /p>

در پایان فیلم، راوی اشاره کرد که بازی “به زودی” شعله نوستالژی را برای طرفداران دوباره روشن خواهد کرد. این ممکن است اشاره ای به پنجره انتشار باشد. در حالی که هنوز هیچ کدام ارائه نشده است، آخرین گزارش شرکت مادر پیشنهاد شده است یک راه اندازی تا مارس 2025 انجام شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا