اخبار روزاقتصاد

سهام استخراج بیت کوین هفته را با رکود به پایان می رساند

سهام استخراج بیت کوین هفته را با رکود به پایان می رساند

بسیاری از سهام ماینینگ کریپتو مستقر در ایالات متحده، منعکس کننده ضعف بیت کوین هستند و تا پایان هفته با کاهش روبرو هستند.

در زمان نگارش مقاله، Hut 8 با 11.2 درصد کاهش به 12.34 دلار در هر سهم رسیده است. CleanSpark اکنون 13.35 دلار به ازای هر سهم است که 11.35 درصد کاهش دارد، در حالی که Riot Platforms با 8.8 درصد کاهش به 8.50 دلار رسیده است.

Marathon Digital Holdings با 3.3 درصد کاهش به 17.48 دلار رسیده است. ماراتن افش در گزارش مالی سه ماهه دوم خود که بیش از 50 درصد از بیت کوین را فروخته است (BTC) در طول سه ماهه برای تامین هزینه های عملیاتی استخراج شد.

کاهش اخیر قیمت سهام در نتیجه Nasdaq و Dow Jones Industrial Average در حال تجربه رکود هستند. نزدک امروز 2.5 درصد کاهش یافت. سهام های فناوری با فروش گسترده ای روبرو هستند که ناشی از نگرانی سرمایه گذاران در مورد ارزش گذاری های متورم است.

سایر سهام ارزهای دیجیتال، مانند صرافی رمزارز Coinbase، Microstrategy، و Paypal در روز 4 تا 5 درصد کاهش یافتند. 

کاهش بیت کوین

در همان زمان، بازار کریپتو نیز در حال کاهش است، با بیت کوین (BTC) و سایر دارایی های دیجیتال عمده که در میان ترس های پیرامون ثبات مالی Genesis Trading متحمل ضرر می شوند. 

بیت کوین از شروع روز جمعه کمی زیر 63000 دلار بود که در پنج روز گذشته 10 درصد کاهش داشت. ماه گذشته، ارزش بیت کوین به زیر 55000 دلار رسید و به سطوحی رسید که از فوریه شاهد آن نبودیم. 

با فروش 50000 BTC توسط دولت آلمان، توزیع از صرافی ورشکسته Genesis Trading، و فروش قریب الوقوع از مخفیگاه BTC دولت ایالات متحده، بازار کریپتو همچنان با اختلالات عرضه مواجه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا