اخبار روزفناوری

خط تولید آی‌پد اپل شاهد جهش 24 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته بود که بزرگترین درآمد در بین تمام دسته‌ها برای سه ماهه سوم سال 2024 و پایانی بر کاهش فروش بود.

خط تولید آی‌پد اپل شاهد جهش 24 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته بود که بزرگترین درآمد در بین تمام دسته‌ها برای سه ماهه سوم سال 2024 و پایانی بر کاهش فروش بود.

خانواده iPad شاهد روند نزولی در فروش بوده است که منجر به کاهش درآمد در چندین فصل گذشته شده است، در حالی که دوره های Q1 و Q2 چیزی برای نوشتن وجود ندارد. خوشبختانه برای این شرکت، رکود طیف تبلت‌های آن در نهایت طی تماس درآمد سه‌ماهه سوم سال 2024 به پایان رسید، و شگفت‌انگیزتر این است که این بخش نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش درآمد داشته است که در مقایسه با همه دسته‌ها در این سه ماهه بالاترین رقم را به خود اختصاص داده است.

به لطف راه اندازی M2 iPad Air و M4 iPad Pro، اپل سرانجام رشد سالمی را در این بخش منتشر کرد

برای جمع‌بندی، دسته آی‌پد ۷.۱۶ میلیارد دلار برای دوره سه‌ماهه مالی ۲۰۲۴ به ارمغان آورد که نسبت به ۵.۷۹ میلیارد دلار در سال گذشته افزایش داشت. این یک نتیجه کاملاً چشمگیر است زیرا حتی آیفون، پادشاه تولیدکنندگان درآمد اپل، درآمدی معادل 39.3 میلیارد دلار به ثبت رساند که در مقایسه با دوره سه ماهه سوم 2023، 1 درصد کمتر است. تنها بخش دیگری که به رشد دو رقمی دست یافت، خدمات بود که 24.21 میلیارد دلار به ارمغان آورد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشت.

در مورد اینکه چگونه اپل توانست با موفقیت یک سه ماهه دیگر را با درآمد کاهش یافته از iPad اجتناب کند، به لطف M2 iPad Air و M4 iPad Pro راه اندازی شد که هر دو در ماه می رونمایی شدند. علیرغم اینکه مدل‌های جدید آی‌پد ایر فقط به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری را ارائه می‌کردند، اپل با معرفی یک مدل بزرگ‌تر 13 اینچی سناریو را جالب کرد و کسانی را که خواهان افزایش قیمت صفحه نمایش بودند اما تمایلی به خرج کردن مبلغ مضحک نداشتند راضی کرد. آن را بدست آورید. در مورد مدل‌های جدید iPad Pro، این مدل‌ها نشان‌دهنده بهترین مهارت‌های طراحی و مهندسی اپل هستند.

نسخه‌های 11 و 13 اینچی نه تنها باریک‌ترین دستگاه‌هایی هستند که تاکنون توسط این شرکت ساخته شده است، بلکه دارای اولین فناوری OLED پشت سر هم در صنعت هستند که با M4، که در نسل دوم فناوری 3 نانومتری TSMC تولید انبوه شده است، که اولین بار است. به طور خلاصه، طیف جدید iPad Pro برای اکثر کاربران بسیار زیاد است، اما مطمئناً برای کسانی که آن را برای هر کاری که بر روی آنها انجام می شود آن را خریداری کرده اند، لذت بخش خواهد بود. مشخص نیست که آیا اپل شاهد تکرار موفقیت آی‌پد در سه‌ماهه‌های آینده خواهد بود یا خیر، اما ما خوانندگان خود را در جریان آخرین‌ها قرار می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

حتما بخوانید : گذرگاه تورخم مسدود شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا