اخبار روزفناوری

GTA Online دریافت کننده خیرین جدید Vorschlaghammer، پاداش مسابقه دریفت و موارد دیگر

GTA Online دریافت کننده خیرین جدید Vorschlaghammer، پاداش مسابقه دریفت و موارد دیگر

GTA Online یک به‌روزرسانی کاملاً جدید دریافت کرده است که محتوای جدید زیادی را به بازی. این شامل Benfactor Vorschlaghammer کاملاً جدید، آخرین خودروی واجد شرایط برای تنظیم دریفت است. این یک گزینه جدید عالی برای کسانی است که در صحنه مسابقه دریفت شرکت می کنند و اگر در مسابقه دریفت شرکت کنید، پاداش های مضاعف دریافت می کنید. اگر در مسابقه برنده شوید، واجد شرایط دریافت 2X GTA$ و RP هستید. برای اعضای GTA+، تا ۷ اوت ۴X GTA$ و RP دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید Benefactor Vorschlaghammer را خریداری کنید، می‌توانید این کار را در بازی در وب‌سایت Southern San Andreas Super Autos انجام دهید. از طرف دیگر، می توانید برای مشاهده حضوری به نمایشگاه خودروهای لوکس بروید. ارتقاء Drift Tuning برای اعضای GTA+ کاملا رایگان است.

اگر در مسابقات دریفت شرکت کنید و چالش هفتگی شرکت در شش مسابقه دریفت را تکمیل کنید، جایزه 100000 دلاری GTA و کلاه راک استار دریافت خواهید کرد.

علاوه بر موتور جدید، جوایز زیادی برای شرکت کنندگان در رویداد وجود دارد. اگر چهار روز متوالی در بین پنج نفر برتر سری LS Car Meet قرار بگیرید، برنده جایزه Ocelot Ardent (کلاسیک ورزشی) خواهید شد.

برای اعضای GTA+، آگوست آخرین ماه برای دریافت جایزه GTA%1,000,000 اضافی است که به طور خودکار در کنار GTA$500,000 استاندارد به حساب Maze Bank شما واریز می شود.

تا ۴ سپتامبر، می‌توانید به عنوان عضو GTA+ جوایز زیر را دریافت کنید:

  • منافع رایگان Vorschlaghammer
  • ارتقا رایگان تنظیم Drift برای Vorschlaghammer در LS Car Meet
  • جوایز مدیریت کلوپ شبانه و ماموریت‌های داستان کازینو
  • روی لباس مسابقه شغال کبالت، شلوار و سه راهی الماس جکپات رایگان.

وب‌سایت GTA+ اطلاعات بیشتری درباره جوایز موجود دارد که شامل برخی از عناوین کلاسیک Rockstar Games.

در نتیجه همکاری بازیکنان GTA Online و ارائه بیش از 30 میلیون پیتزا، همه اعضا اکنون می‌توانند با ورود به GTA Online این هفته “Pizza This… Tee” خود را درخواست کنند.

علاوه بر این، کسانی که می خواهند راننده تاکسی در اطراف لوس سانتوس باشند، می توانند 3X GTA$ در Taxi Work در حال حاضر در دسترس هستند. برای شرکت در راننده تاکسی، از انبار Downtown Cab Co. در نبش خیابان Tangerine و Mirror Park Boulevard در East Vinewood دیدن کنید.

در نهایت، اگر در مسابقات کلاسیک Issi شرکت کنید، می‌توانید دو برابر GTA$ و RP کسب کنید. برای انجام این کار، تب Online را در منوی Pause باز کنید و Stunt Races را انتخاب کنید. از آنجا، مسابقات کلاسیک Issi را در دسترس خواهید دید.

این ماه یک ماه شلوغ برای GTA Online است، زیرا اگر به دنبال چیز جدیدی برای افزودن به مجموعه خود هستید، تخفیف‌های زیادی برای سلاح‌ها و وسایل نقلیه موجود است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا