اخبار روزاقتصاد

به گفته پلی مارکت، قیمت بیت کوین در ماه آگوست به زیر 60 هزار دلار کاهش می یابد

به گفته پلی مارکت، قیمت بیت کوین در ماه آگوست به زیر 60 هزار دلار کاهش می یابد

طبق گزارش Polymarket، قیمت بیت کوین بیش از 7 درصد از بالاترین سطح خود در این هفته کاهش یافته است و ممکن است در این ماه به زیر 60000 دلار سقوط کند.

بیت‌کوین (BTC) حتی در روز پنجشنبه به 63504 دلار کاهش یافت پس از اینکه فدرال رزرو اشاره به کاهش احتمالی نرخ بهره در ماه سپتامبر کرد، روی میز است. چیزی که باید به عنوان یک شاخص صعودی در نظر گرفته شود، احساسات مشترک بین جامعه Polymarket نیست.

در یک نظرسنجی Polymarket با بودجه 57000 دلاری، اکثر شرکت کنندگان معتقدند که سکه تا قبل از سپتامبر به زیر 60000 دلار خواهد رسید. حدود 24 درصد انتظار دارند که قیمت آن به کمتر از 55000 دلار برسد، در حالی که 15 درصد آن را به زیر 50000 دلار می بینند. 


Polymarket
احتمال انتخابات ایالات متحده | منبع: پلی مارکت

مشخص نیست چرا بیت کوین در روز پنجشنبه فروخته شد. یکی از دلایل احتمالی افزایش خطرات ژئوپلیتیکی در خاورمیانه است که می تواند باعث تورم شود و فدرال رزرو را وادار کند تا کاهش نرخ های خود را به تاخیر بیندازد. قیمت نفت افزایش یافته است و برنت و وست تگزاس اینترمدیت به ترتیب به 82 و 79 دلار رسیده اند.

یکی دیگر از کاتالیزور کلان کلیدی برای بیت کوین و سایر دارایی های ریسک، داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه خواهد بود. جروم پاول روز چهارشنبه اظهار داشت که فدرال رزرو این مشاغل را بررسی خواهد کرد تا مشخص کند آیا کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر ضروری است یا خیر.

دلیل بالقوه دیگر برای توضیح ضعف بیت کوین مربوط به انتخابات ایالات متحده و احتمال پیروز نشدن دونالد ترامپ است. طبق Polymarket، در حالی که ترامپ همچنان یک کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور و نامزد ریاست جمهوری، 55 درصد پیشتاز است، به طور قابل توجهی فاصله را کاهش داده است. 

یک نظرسنجی دیگر توسط PredictI هریس با 53 درصد پیشتاز است و ترامپ با 49 درصد در رتبه بعدی قرار دارد. نظرسنجی های بیشتر نشان داده است که هریس در چند روز گذشته برتری ترامپ را در میان ایالت‌های میدان نبرد کلیدی از بین برد.

ترامپ به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری دوستدار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. در سخنرانی خود در کنفرانس رمزنگاری< /a>، او متعهد شد که از صنعت حمایت کند و اطمینان حاصل کند که دولت دارایی های بیت کوین خود را نمی فروشد. داده ها نشان می دهد که دولت 213246 سکه، عمدتاً از جاده ابریشم، نگهداری می کند.

قیمت بیت کوین ممکن است پایین آمده باشد


Bitcoin price
نمودار قیمت بیت کوین | منبع: TradingView

برای اینکه پیش‌بینی بیت‌کوین Polymarket عملی شود، فروشندگان باید قیمت را به زیر سطح حمایت کلیدی 63,460 دلار برسانند که کمترین نوسان آن در روز پنجشنبه است. این سطح قابل توجه است زیرا BTC در 18، 19 و 25 ژوئیه نتوانست به زیر آن برسد.

این همچنین خط گردن الگوی سه تایی است که در ماه ژوئیه و 38.2% نقطه بازگشت فیبوناچی تشکیل شده است. شکستن این حمایت نشان‌دهنده برتری خرس‌ها خواهد بود و احتمال کاهش BTC به 60000 دلار را افزایش می‌دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا