اخبار روزاقتصاد

آلت کوین های WIF، BONK، RUNE و JUP با کاهش 4 درصدی بیت کوین 10 درصد کاهش می یابند.

آلت کوین های WIF، BONK، RUNE و JUP با کاهش 4 درصدی بیت کوین 10 درصد کاهش می یابند.

آلت‌کوین‌های dogwifhat، Bonk، THORChain و Jupiter متحمل ضرر بیش از 10 درصد شده‌اند، زیرا بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

به دنبال یک دوره آرامش نسبی دیروز، 31 ژوئیه، بیت کوین (BTC) با کاهش بیش از 3500 دلاری کریپتوکارنسی و کاهش ارزش آن به 63300 دلار، اقدامات قیمت تغییر چشمگیری را تجربه کردند. در همان زمان، altcoins نیز این روند را منعکس کردند، با ارزش کل موقعیت های منحل شده در طول روز به نزدیک به 225 میلیون دلار افزایش یافت.

در ابتدا، هفته برای بیت کوین با سرعت بالا آغاز شد، زیرا به بالاترین سطح خود از اوایل ژوئن صعود کرد و به 70000 دلار رسید. با این حال، این اوج کوتاه مدت بود زیرا یک رد سریع انجام شد و منجر به کاهش قابل توجهی شد و بیت کوین به زیر مرز 65500 دلار سقوط کرد.

این ارز رمزپایه توانست تا حدودی ثبات را به دست آورد و بی سر و صدا در حدود 66800 دلار معامله شد. با این وجود، پس از کنفرانس مطبوعاتی توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، ارزش بیت کوین دوباره به 64300 دلار سقوط کرد و در عرض 24 ساعت بیش از 3 درصد کاهش یافت.


Altcoins WIF, BONK, RUNE and JUP drop 10% as Bitcoin recedes 4% - 1
نمودار قیمت 24 ساعته بیت کوین | منبع: crypto.news

این رکود همزمان با گزارش از نیویورک تایمز مبنی بر اینکه ایران خواستار اقدامات تلافی جویانه علیه اسرائیل در پی ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران، تشدید پتانسیل برای درگیری های منطقه ای بیشتر.

در همین حال، در بخش اقتصادی، فدرال رزرو تصمیم گرفت تا نرخ های بهره معیار را حفظ کند و بینش کمی در مورد کاهش نرخ پیش بینی شده در سپتامبر ارائه دهد. پاول همچنین اشاره کرد که در حالی که هیچ تصمیم مشخصی در مورد تعدیل سپتامبر اتخاذ نشده است، اجماع فزاینده ای در مورد احتمال کاهش وجود دارد.

در بحبوحه افت بیت کوین، آلت کوین ها ضررهای مهم تری را متحمل شده اند. به عنوان مثال، dogwifhat (WIF) شاهد کاهش 12.4 درصدی بود و (BONK) 10 درصد کاهش را تجربه کرد. سایر آلتکوین‌ها مانند THORChain (RUNE) نیز 10٪ کاهش یافت در حالی که مشتری ( JUP) و سرویس نام اتریوم (ENS) به ترتیب 8% و 9% کاهش داشته است.

در میان ارزهای دیجیتال با ارزش بالاتر، بزرگترین بازنده سولانا هستند (SOL) با افت 8 درصدی، (XRP) کاهش 6 درصدی، Cardano ( ADA) کاهش 4٪ و هر دو اتریوم (ETH) و Dogecoin (DOGE) کاهش 4.4٪ را تجربه می کند.

داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد که تقریباً 67000 معامله‌گر تحت تأثیر این افزایش نوسانات قرار گرفته‌اند. . پوزیشن های بیت کوین 61.85 میلیون دلار نقدینگی داشته اند، در حالی که موقعیت های ETH با 61 میلیون دلار مواجه شده اند. در مجموع، ارزش پوزیشن های منحل شده در زمان نگارش 225.4 میلیون دلار است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا