اخبار روزفناوری

Half-Life Alyx NoVR Mod با رزولوشن 8K، 60 FPS، با تنظیمات فوق العاده در RTX 4080 اجرا می شود

Half-Life Alyx NoVR Mod با رزولوشن 8K، 60 FPS، با تنظیمات فوق العاده در RTX 4080 اجرا می شود

Half-Life Alyx با حالت NoVR که باعث می‌شود بازی بدون هدست واقعیت مجازی قابل اجرا باشد، می‌تواند به خوبی روی یک پردازنده گرافیکی RTX 4080 اجرا شود، ویدئوی جدیدی که امروز به اشتراک گذاشته شد.

این ویدیو که توسط MxBenchmarkPC گردآوری شده است، بازی را با وضوح 8K و 60 فریم در ثانیه قفل شده با تنظیمات فوق العاده روی یک پردازنده گرافیکی RTX 4080 اجرا می کند. متأسفانه، در برخی از سناریوها لکنت مشهودی وجود دارد، بنابراین نتیجه نهایی عالی نیست، اما بدون شک بازی در چنین وضوح بالایی باورنکردنی به نظر می رسد.

همانطور که در بالا ذکر شد، حالت Half-Life Alyx NoVR به شما این امکان را می‌دهد که آخرین نسخه از سری محبوب Valve را بدون هدست واقعیت مجازی پخش کنید. این مود را که توسط تیم توسعه GB_2 توسعه داده شده است، می‌توانید با مراجعه به اینجا دانلود کنید.

ساده‌ترین و انعطاف‌پذیرترین حالت NoVR برای Half-Life: Alyx! این ماد به شما امکان می دهد بدون هدست واقعیت مجازی، بدون نیاز به درایورهای تخصصی یا هر چیز دیگری، بازی را انجام دهید. به شما این امکان را می دهد که از ابتدا تا انتها بازی را به هر شکل و هر جایی که دوست دارید انجام دهید! ما تنها حالت NoVR را توسعه دادیم که به شما امکان می دهد به روشی بسیار آسان بازی کنید، با بسیاری از تعاملات VR که به شکلی برای صفحه تخت حفظ می شوند.

Half-Life Alyx اکنون بر روی رایانه شخصی در دسترس است. همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه اصلاح نشده به یک هدست VR نیاز دارد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا