اخبار روزفناوری

رنگ برنزی برای آیفون 16 پرو می تواند برش را ایجاد کند، اما آیا همان رنگ رز است؟

رنگ برنزی برای آیفون 16 پرو می تواند برش را ایجاد کند، اما آیا همان رنگ رز است؟

اپل هر سال گزینه‌های رنگی جدیدی را برای آخرین مدل‌های آیفون خود معرفی می‌کند و این یکی از جنبه‌های کلیدی دستگاه است که آن را از نسل قبلی خود متمایز می‌کند. با این حال، برخی از گزینه های رنگی وجود دارد که اپل دوست دارد با آنها سازگار باشد، مانند Space Black and White، اما بقیه گزینه های رنگی، گزینه های خاصی هستند که اکثر کاربران آن را انتخاب می کنند. اکنون شایعه شده است که مدل‌های آیفون 16 پرو با یک گزینه رنگ جدید برنزی عرضه می‌شوند که می‌تواند همان گزینه رنگی «رز» گزارش شده قبلی باشد.

اپل می تواند رنگ برنزی جدیدی را به مجموعه آیفون 16 پرو معرفی کند و جایگزین تیتانیوم آبی شود

مدل‌های آیفون 16 پرو در سال جاری افزایش سایز خواهند داشت، در حالی که مدل‌های استاندارد از چیدمان دوربین جدیدی بهره می‌برند که هر دو مدل را با مدلی که در حال حاضر به آن عادت کرده‌ایم متفاوت نشان می‌دهد. یک افشاکننده اخیراً جزئیات طراحی و گزینه های رنگ بالقوه را برای استاندارد به اشتراک گذاشته است. مدل های آیفون 16، که به نظر می رسد از نظر شدت کمی قوی تر از پاستل به نظر می رسند. در مورد مدل‌های iPhone 16 Pro، اکنون از Fixed Focus Digital در Weibo گزارش شده است که این شرکت تیتانیوم آبی را از لیست رنگ ها حذف می کند و آن را با رنگ برنزی جدید جایگزین می کند.

قبلاً توسط منابع مختلف گزارش شده بود که آیفون 16 پرو با یک گزینه رنگی جدید رزگلد یا ‘رز’ عرضه خواهد شد که جایگزین رنگ آبی تیتانیوم خواهد شد. اکنون، برنز به عنوان یک گزینه رنگ بالقوه برای آیفون 16 پرو وارد شایعات شده است، اما باید دید که آیا تمام رنگ های ذکر شده مشابه هستند یا این شرکت به دنبال معرفی رنگ برنز و رز با هم هستند.

ما معتقدیم که این گزینه همان رنگی است که در شرایط نوری مختلف رنگ های متفاوتی می دهد، به همین دلیل است که از یک زاویه کمی حالت رز و از زاویه دیگر رنگ برنزی می دهد. شایان ذکر است که اپل در روزهای آیفون 6 اس با گزینه رنگ رزگلد بازی می کرد، اما پس از آن، رنگ دیگر وجود نداشت. این شرکت مدل‌های آیفون صورتی را معرفی کرد، اما رنگ مدل‌های بعدی بدون عنصر طلایی ساده و ساده بود.

هر رنگی که شرکت برای آیفون 16 پرو انتخاب کند، همچنین گزارش شده است که قاب مدل‌های «پرو» امسال کمی براق‌تر از آیفون 15 پرو خواهد بود. آیفون 15 پرو در تمام مدل‌ها دارای روکش تیتانیوم برس‌خورده است و مدل‌های آیفون 16 پرو ظاهری صیقلی‌تر دارند، که به این معنی است که مستعد گرفتن اثر انگشت بیشتر است. به محض اینکه جزئیات بیشتر در دسترس باشد، جزئیات بیشتری را در مورد گزینه های رنگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا