اخبار روز

دنیا در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت نکند

دنیا در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت نکند

۲۰:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

مولوی عبدالواحد یادگاری بیان کرد: شهادت فرماندهان مقاومت هرگز باعث ضعیف‌شدن و عقب‌نشینی محور مقاومت نشده و نخواهد شد دشمن تاوان خباثت خود را خواهد داد.

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش افزود: به‌شهادت‌رساندن رئیس‌دفتر حماس نشانه رذالت و درعین‌حال استیصال رژیم غاصب در مقابل مجاهدت‌های محور مقاومت است محور مقاومت اجاره بی‌ثمر ماندن خون شهدای راه قدس را نمی‌دهد.

مولوی یادگاری تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه یکی از بهترین فرماندهان و مجاهدان در راه آزادی قدس شریف بود و چندی پیش فرزندان او نیز در راه قدس به شهادت رسیدند دنیا دست از سکوت در برابر جنایات این رژیم بردارد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امریکا و اسرائیل تاوان خون مجاهدان شهید راه قدس را خواهند داد و محور مقاومت باقدرت بیشتر از قبل برای آزادی فلسطین و نابودی غده سرطانی تلاش خواهند کرد.

این عالم اهل‌تسنن عنوان کرد: اکنون زمان آن رسیده جامعه بزرگ مسلمین یکپارچه دست در دست هم دهند و از تفرقه و دوگانگی بپرهیزند همان‌گونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمود اگر هر مسلمان یک‌مشت آب بر کشور اسرائیل بریزد او نابود خواهد شد با اتحاد آن را نابود خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا