اخبار روزاقتصاد

Mt. Gox پس از انتقال BitGo، دارای 3 میلیارد دلار بیت کوین است

Mt. Gox پس از انتقال BitGo، دارای 3 میلیارد دلار بیت کوین است

متولی کوه Gox به عنوان بخشی از طرح بازپرداخت 9 میلیارد دلاری بستانکار، 2.25 میلیارد دلار بیت کوین به دو آدرس BitGo ارسال کرد.

پس از ارسال حدود 3 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) به کراکن و حداقل 335.8 میلیون دلار به Bitstamp، صرافی رمزارز منحل شده Mt. Gox نیز در 31 جولای نقل و انتقالات را به BitGo تسویه کرد.

قبلاً مشخص نبود که این پلتفرم وجوه را به عنوان هدف گزارش شد. با این حال، ایمیل‌های متولی به کاربران که در یک Subreddit دوبله شده ذکر شده است. “mtgoxinsolvency” و اطلاعات Akrham تایید کردند که BitGo گیرنده آن بوده است. 

کاربران گفتند که موجودی BitGo پرداخت‌ها را در زمان انتشار منعکس نکرده است. بیت‌کوین در ابتدا پس از اخبار نقل و انتقالات به بیت‌گو به زیر 66000 دلار سقوط کرد، اما این ارز رمزنگاری شده به سرعت از زیان خود بهبود یافت و به بالای 66500 دلار بازگشت.


Mt. Gox holds b in Bitcoin after BitGo transfer - 1
نمودار 24 ساعته BTC در 31 جولای | منبع: crypto.news

BitGo پنجمین و آخرین متولی تعیین شده برای رسیدگی به بازپرداخت طلبکاران پس از یک دوره انتظار 10 ساله بود. پس از یک سری هک بین سال های 2011 تا 2014، بیش از 20000 کاربر بیش از یک دهه برای بازپرداخت منتظر ماندند. 

کوه پس از انتقال امین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کش (BCH) به کراکن، Gox حدود 46160 بیت کوین به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار را در اختیار داشت. ، Bitstamp، BitGo، و دو صرافی رمزنگاری دیگر. 

از آنجایی که داده‌ها نشان می‌دهند که محل معاملاتی منحل شده کمی بیش از 5.5 میلیارد دلار در بازپرداخت بیت کوین تسویه شده است، این امکان وجود دارد که 3 میلیارد دلار موجود در بیت کوین نیز به طلبکاران پرداخت شود. یکی از کاربران به ایمیل فرضی Trustee اشاره کرد که ادعا می‌کرد 17000 از 20000 طلبکار پرداخت‌ها را دریافت کرده‌اند. تا زمان نگارش، crypto.news نتوانست این ادعا را تأیید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا