اخبار روزفناوری

WhatsApp به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده می رسد، اما آیا می تواند جایگزین iMessage اپل به عنوان حالت اصلی ارتباط شود؟

WhatsApp به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده می رسد، اما آیا می تواند جایگزین iMessage اپل به عنوان حالت اصلی ارتباط شود؟

WhatsApp مدت‌هاست که جایگزین پیام‌های متنی شده و به عنوان روش اصلی ارتباط در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. محبوبیت آن در ایالات متحده افزایش یافته است و کاربران اکنون از این پلت فرم برای بیشتر مکالمات خود استفاده می کنند. در سراسر جهان، این سرویس پیام رسانی حدود 2 میلیارد کاربر دارد و سرویس های متا اخیراً کاربران فعال خود را در ایالات متحده نشان داده اند. این اولین باری است که این شرکت این اطلاعات و موفقیت بزرگی را که به دست آورده است، ارائه می دهد.

واتس اپ به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده رسید و موقعیت پیامک و iMessage را در این کشور متزلزل کرد

در حالی که واتس‌اپ به‌ویژه در اروپا یک شکل محبوب جهانی از پیام‌رسانی بوده است، کاربران آمریکایی عمدتاً برای طولانی‌ترین زمان به پیام‌های متنی و iMessage اپل تکیه کرده‌اند و تسلط و انحصار خود را در بازار ایالات متحده برجسته کرده‌اند.

متا به خوبی از الگوهای پیام رسانی کاربران آمریکایی آگاه است و سرمایه گذاری زیادی در کمپین های بازاریابی کشوری انجام داده است. این برنامه تبلیغاتی را در مکان های محبوب و پربازدید مانند میدان تایمز قرار داده است و بازیگران سریال خانواده مدرن را برای یکی از کمپین های تبلیغاتی خود به نمایش گذاشته است. اخیراً، این شرکت ارقامی را برای کاربران فعال آمریکایی به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد که تلاش‌ها در نهایت نتیجه داده است. تبلیغات عمدتاً حول قابلیت های چند پلتفرمی واتس اپ و رمزگذاری سرتاسر آن می چرخد.

اخیراً، برنامه پیام‌رسانی متعلق به متا رشد خود را در بازار ایالات متحده در پست رسمی وبلاگ، به اشتراک گذاری دستاورد خود در رسیدن به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده از 25 جولای. این نقطه عطف بزرگ نشان‌دهنده کمپین‌های تبلیغاتی موفقی است که باعث تغییر چشم‌انداز ارتباطی کشور می‌شود. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از کاربران آیفون در کشور هستند، کاربران به دلیل ادغام بی دردسر با اکوسیستم اپل به iMessage متکی هستند.

طبق پست وبلاگ، WhatsApp به سرعت در لس آنجلس، میامی، سیاتل و نیویورک محبوبیت پیدا کرده است و با بیش از 10 میلیون کاربر در تگزاس به سرعت در حال گسترش به جنوب است. تمایل بیشتر کاربران به استفاده از پلت فرم پیام رسانی را می توان به یکنواختی تجربه پیام رسانی در دستگاه های مختلف نسبت داد.

اپل به‌ویژه با معرفی خدمات ارتباطی غنی در iOS 18، که اواخر امسال عرضه می شود. با این حال، با محبوبیت فزاینده واتس اپ به عنوان یک پلتفرم پیام رسانی، غول فناوری کوپرتینویی ممکن است در رقابت شدیدی برای حفظ سرویس iMessage به عنوان حالت اصلی ارتباط باشد. ویژگی RCS هنوز فاقد رمزگذاری انتها به انتها است که یکی از اصلی ترین نقاط فروش واتس اپ است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا