اخبار روزفناوری

فصل Diablo IV از Infernal Hordes در 6 آگوست آغاز می شود

فصل Diablo IV از Infernal Hordes در 6 آگوست آغاز می شود

امروز، بلیزارد از Diablo IV فصل هولدهای جهنمی، پنجمین فصل سرویس زنده برای اکشن RPG، که قرار است در 6 آگوست عرضه شود. در اینجا یک مروری بر آنچه بازیکنان می توانند با Season of the Infernal Hordes انتظار داشته باشند:

  • Infernal Hordes یک ویژگی مبتنی بر موج است که می تواند به صورت انفرادی یا با دوستان پخش شود. بین موج‌ها، بازیکنان می‌توانند پیشنهادهای جهنمی (یک موهبت یا نفرین برای افزایش دویدن) را برای افزایش قدرت دشمن و جوایز نهایی انتخاب کنند.
  • ویژگی جدید Infernal Hordes در هر دو قلمرو قابل دسترسی است، جایی که از طریق یک خط جستجوی فصلی در قلمرو فصلی در هم تنیده می‌شود و پس از یک خط جستجوی کوتاه جدید در قلمرو ابدی در World Tier III قابل دسترسی است.
  • در پایان هر دویدن Infernal Hordes، بازیکنان با شورای سقوط روبرو خواهند شد. در کل 5 عضو Fell Council وجود دارد و 3 عضو مختلف به صورت تصادفی برای مبارزه با شما انتخاب می شوند. از توانایی‌های منحصر به فرد آن‌ها در ترکیب‌های مختلفی که با آن‌ها مواجه می‌شوید آگاه باشید.
  • دخترهای جدید Hellbreach در قلمرو فصلی در دسترس خواهند بود تا به بازیکنان مزه آنچه را که در Infernal Hordes انتظار دارند، بچشند. این سیاه‌چال‌ها به بازیکنان با Burning Aether پاداش می‌دهند که می‌تواند روی سینه‌های انتهای سیاه‌چال خرج شود.
  • بیش از 50 Unique و Legendaries جدید با این فصل می آیند و حتی پس از پایان فصل در Diablo IV در دسترس خواهند بود. این آیتم ها را با کشتن دشمنان در سرتاسر Sanctuary و Infernal Hordes به دست آورید.
  • پیشرفت فصلی را با جمع آوری حافظه های پنهان که با کشتن خدمتگزاران قدرتمند جهنم رها شده اند، بدست آورید. هنگامی که قفل Seasonal Progression را باز کردید، ویژگی Infernal Hordes یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش شهرت و کسب حافظه پنهان در طول فصل است.
    با پیشرفت در سفر فصل و تکمیل Battle Pass جدید، جوایز بیشتری کسب کنید. که شامل 28 ردیف رایگان و 62 ردیف برتر است.

قلمرو تست عمومی رایانه شخصی به بلیزارد اجازه داد تا بازخوردهای مفید زیادی جمع آوری کند، که منجر به تغییراتی در نسخه Season of the Infernal Hordes شد که هفته آینده پخش می شود. وبلاگ رسمی پست این تغییرات را با رنگ قرمز پررنگ برجسته می کند.

در 1 آگوست ساعت 11 صبح به وقت اقیانوس آرام، بلیزارد یک جریان زنده به‌روزرسانی توسعه‌دهنده خواهد داشت که بیشتر به فصل Diablo IV از Infernal Hordes می‌رود. می‌توانید آن‌ها را در YouTube و Twitch تماشا کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا